NOEN GLIMT FRA MIN VERDEN- PROSJEKTER, INTERIØR, FAMILIELIV OG EN GOD PORSJON HVERDAGSGALSKAP







lørdag, februar 27, 2010

Soverommet vårt

Siden vi flyttet inn i juni-2005, har vi vært igjennom et par etapper mht soverommet vårt. Knall-oransje vegger(lekkert, ikke sant?) ble raskt malt, og endelig fikk jeg det blå soverommet jeg alltid hadde ønsket meg. Høsten-05 gikk Thomas løs med motorsagen og lagde åpning til terrassedør ut til balkongen, i tillegg til at vi satte inn et nytt vindu som skulle passe til terrassedøren.Og i forrige uke, bestemte jeg meg for å male soverommet på nytt(ja, jeg er veeeldig glad i å male..). Valget falt da på fargen "Sand", en noe varmere farge enn den blå vi hadde fra før. Førstestrøket ble påført i går, og idag har jeg fått malt for andre gang. Nå gjenstår bare en liten shining på lister og tilsetninger, og så en kjapp tur på Ikea for å kjøpe ny kommode(er faktisk stellekommoden etter guttene som er plassert der nå) og et lite skap.
JA, FORANDRING FRYDER :)

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails