NOEN GLIMT FRA MIN VERDEN- PROSJEKTER, INTERIØR, FAMILIELIV OG EN GOD PORSJON HVERDAGSGALSKAP







onsdag, mars 03, 2010

Og så lang tid gikk det...

før jeg måtte innse at ønske nr. 1 på ønskelisten(ikke mer snø før des. -2010) ikke ble oppfylt... I går og idag har det nemlig lavet ned igjen, og vi vet ikke helt om vi skal le eller grine. Christian er i likhet med sine foreldre drita lei av snø, mens Tobias jubler og fryder seg over stadig mer påfyll... Kjekt at vi har fått bruke både akebrett, ski og snømåke i år da, men nå holder det!!!







post signature

1 kommentar:

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Hei:)
Ja..uff det er lenge sia ja:) Men kor kjekt at du er her med egen blogg du og!!!Her er mykje eg må lese:)

Linker til bloggen din frå min eg viss det er greit?:)

Klem frå Bjørg

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails