NOEN GLIMT FRA MIN VERDEN- PROSJEKTER, INTERIØR, FAMILIELIV OG EN GOD PORSJON HVERDAGSGALSKAP







torsdag, april 01, 2010

"Verpe-tid"


Idag har jeg gjort klar påskeegg;
til mine to barn, til mine åtte tantebarn,
til min storebror og til min kjære samboer,
som i fjor ble veldig, veldig fornærmet
fordi han ikke fikk noe påskeegg.
Det er jo etterhvert begynt å bli noen egg da,
men sånn er det jo når høna verper
bare èn gang i året;)


I dag kommer også min kjære søster
hit til mamma og pappa,
så da blir vi samlet hele gjengen.
Med 18 stykker mellom 69 og 2 1/2 år,
er det stor stemning og full fart hele dagen.

Tusen takk for alle de koselige hilsenene dere sender.
Jeg blir veldig, veldig glad :)

Da gjenstår det bare å ønske dere alle en flott påske.
Nyt fridagene og
kos dere med deres kjente og kjære:)

Klem, Randi:) 

3 kommentarer:

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Åh, kor kosleg! Snill du er!

Eg og vil ha påskeegg..sutre, sutre!;) Her i huset har mannen bestemt at det er slanking på gong no..derfor ingen påskeegg. Det er heilt riktig, for vi har vore noken godtegriser i det siste. Skal nok overleve:)

Så kosleg å vere så mange i påska! Familien min reiser på hytta i påska, men eg og Ariel blir heime. Mannen jobber. Kjem så mange barndomsvenner til bygda at eg berre MÅ vere her:)
Kjempekosleg å få kontakt med deg igjen! Også gjennom interiørblogging! Kven skulle trudd det?:)
Kos deg på påsketur!
Klem:)

Lykkeliten sa...

Noe så utrolig koselig og snillt! Kan tenke meg det blir mange egg fremover i påsken når alle får;-P Fullt hus, stormende jubel, latter og snop ER PÅSKE=)Regner med det blir masse kos på dere. Satser på at kanskje solen dukker opp også!

Sant det, tror nok jeg skal satse på oppbevaring alle steder det går ann;-) Regner med Ikea er stedet for smarte løsninger!
Nye prosjekter?
hehe, slik som oss dere?! Vi bygger, pusser opp og står på. Med en gang alt er ferdig, så selger vi og begynner på nytt!=P Lurer på om vi er en egen rase....hihi
4 timer er litt for langt for snarturer, men da har dere jo prosjektene litt lengre, g får stilt kløen i oppussingsarmen;-D

Kose dere masse i påsken!
Klemmer fra Lykkeliten

fryd&forandring sa...

Ja, i påsken skal man spise påskeeggsnop meg god samvittighet! Hørtes veldig koselig ut med påskebesøket!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails