NOEN GLIMT FRA MIN VERDEN- PROSJEKTER, INTERIØR, FAMILIELIV OG EN GOD PORSJON HVERDAGSGALSKAP







tirsdag, mai 11, 2010

Gullhår i ræva og snø på bakken

Er du av typen som har gullhår i ræva,
griseflaks og som til stadighet går av med
seieren i konkurranser som du egentlig ikke
visste om at du deltok i engang?

I så fall bør du melde deg på give awayen min :)
Det kan du gjøre her
14 dager igjen til trekningen nå, så du har
fortsatt god tid til å melde deg på :)


Dagen idag har bydd på en merkelig blanding av omtrent
alle 4 årstider med regn, sludd, snø og sol om hverandre.

Det er ingen overdrivelse å si at jeg er veldig mye gladere
vakker, hvit snø som faller i perioden 20. desember til sånn
rundt 4. januar, enn den snøen vi får nå. Alt til sin tid, liksom!


Etter jobb idag, dro jeg med meg eldstegutten til by`n for å ordne
et par småting. Plutselig ble et par småting til flere småting, og
mest innbringende var dagen for rampegutta i huset. Noe
ble det også på mor da, men det får jeg vise dere i morgen. 

So long!

4 kommentarer:

Christine sa...

Uff ja..denne snøen kunne me godt vore spart for no..

Påvirka av all shoppinge mi du trur eg.. ;)

Må vel kanskje ut på shoppingtur te guttane her og. Kom plutselig på at da snart e 17.mai..

Haein finfin kveld.
Klemmer :)

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Har du fiksa layouten din?:) Fiin! Fått hjelp eller gjort det sjøv?
Eg har ei på saken hos meg:)

Veret er jo heilt merkeleg for tida. Trur ikkje på denne globale oppvarminga, blir vel heller ny istid er eg redd :/

Herleg med shopping! Gleder meg til å sjå kva du har funne:)

Eg skal på tur, men vi bloggast fredag:)
Ha ein fin dag!
Klem:)

Fru Andersen sa...

Den snøen var jo ganske unødvendig! Heldigvis borte nå;-)

Det blir ofte litt mer enn hva man hadde tenkt med hjem fra slike handleturer. Jeg skal avgårde med hele jenteflokken på fredag, vi skal egentlig bare ha nye pass.... Får prøve å begrense meg litt!

Ha en fin onsdag!

Ingvild sa...

Heldigvis klarnet det opp igjen i løpet av dagen!
Har sittet 2 t i kø i dag... Kjeeeeedelig. Siste gangen jeg drar til byen rett før en langhelg. hehe!
Gleder meg til å se hva mor har fått;)

Ha en fin kveld,
klem,I

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails