NOEN GLIMT FRA MIN VERDEN- PROSJEKTER, INTERIØR, FAMILIELIV OG EN GOD PORSJON HVERDAGSGALSKAP







torsdag, mai 20, 2010

Hyttelivet

gleder vi oss veldig til å nyte :)


Men før den tid, har vi en del timers arbeid foran oss for å få
 hytta ferdigstilt. Vi prøver å få gjort unna litt hver gang vi
drar oppover til Nordfjord, men med drøye 4 timers reisetid,
begrenser progresjonen seg liksom litt selv.

Og ofte er det vel så fristende å tilbringe tid med familie
og venner der oppe, som å være på hytta og jobbe.



Men i sommer skal vi få gjort myyyye:)
Planene inkluderer både paneling, gulvlegging, maling
og litt bygging. Og så tenkte jeg litt på rekkverk på terrassen da.
Mulig jeg må ty til litt kvinnelist, nok en gang;)




Det er litt mindre vår å spore på disse bildene,
enn det som er tilfellet når jeg kikker ut av
vinduet her hjemme. Men så er det jo kanskje ikke 
så rart heller. Isen som lå på vannet, forsvant
nemlig for bare et par små uker siden. Gleder meg til å
vise dere bilder fra hytta med flotte sommerfarger :)

Håper dere alle har hatt en strålende vårdag idag,
her var det idag mye som minnet om sommer.
Det ønsker vi oss i morgen også, gjør vi vel ikke?

Ha en koselig kveld!

post signature

6 kommentarer:

♥ Carpe Diem ♥ sa...

For en koselig hytteplass.
Den flotte utsikta der kunne jeg har drømt meg vekk :)
Ha en fin fredag og helg.

lillelise sa...

Kjempefin hytte! Der kunne jeg også ha likt meg. Lykke til med alle prosjektene
Ha en fortsatt fin kveld

Ingvild sa...

Så herlig hytte. Nydelig utsikt også! Skjønner godt at du gleder deg til denne blir ferdig!

Ha en fin kveld,
klem,I

Fjordlykke sa...

Det er deilig å ha en hytte å reise til, men jeg skjønner det med reisetid. Vi bruker tre timer til vår hytte, så langhelger er vi alltid glad for. Gleder meg til å se flere hyttebilder. Vi holder på å pusse opp en Stjernehytte fra 80-tallet. Så jeg trenger hytteinspirasjon!

Ha en fin fin kveld:)

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Syns de jobber heile tida eg!:) Herleg å ha hytte der kan eg tenke meg. Sikkert verdt køyreturen? Og blir sikkert deileg når den er ferdig!!:)
Ha ein strålande fin kveld!
Klem:)

Fru Andersen sa...

Så ut som om den hytten lå i et kjempeflott område, herlig natur rundt! Håper dere får mange lange og late(!) dager der oppe;-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails