NOEN GLIMT FRA MIN VERDEN- PROSJEKTER, INTERIØR, FAMILIELIV OG EN GOD PORSJON HVERDAGSGALSKAP







mandag, mai 31, 2010

Små ting, store gleder...


"Lykke er ikke å ha, det er å vente på å få..."
Men av og til gir det en lykkefølelse å faktisk også da.
Selv om det er til seg selv
fra seg selv... :)

Liten hylle fra Skeidar og noen småting fra
både her og der
(Mye sjarm med gamle trapper, ja.
Tror ikke en eneste rekkverksspile er rett, men jeg
hadde liksom ikke hjerte til å bytte de ut heller... :))


To små, nye venner-

som gjerne ville ha med seg en venn nr. 3 hjem

Tusen takk til alle dere som er innom på besøk:) 
Det er så utrolig hyggelig med noen ord fra dere 

Velkommen også til dere mine nye følgere,
så kjekt at dere vil følge med meg!

Ønsker dere en flott, ny uke;
forhåpentligvis full av sol og glede:)


post signature

7 kommentarer:

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Kjempefine ting!:) Hylla har eg og, og eg er kjempefornøgd.
Og GG blir ein jo heilt forelska i;)
Kjenne eg har veldig lyst på shopping no. Men må vente på løn. Budsjettet seier kun mat for tida, dessverre;)
Ha ein nydeleg kveld!
Klem:)

Ingvild sa...

Knallfine ting! De GG koppene ønsker jeg meg også!

Du er heldig som har en slik fin skjev trapp! Mye koseligere enn de masseproduserte tingene vi har nå!

Ha en fin fin kveld,
klem,I

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

So fine ting du har kjøpt deg!!
GG koppane var supersøte♥ Fekk lyst å utvide den lille samlinga mi og no...☺

Klem M♥

Siljes Hobbyrom sa...

Så fin! Skeidar har så masse fint!!
Herlig krus også...

Jijji sa...

Synes trappa ser kjempekoselig ut, jeg:)
Kjempefin hylle og kopper fra GG - sånne har jeg lyst på også...

Ha en herlig uke!

Anonym sa...

Så fine ting. Den hylla fra Skeidar er kjempefin.
Ønsker deg en fin uke.
Klem fra Mio

Lykkeliten sa...

Så fine ting! Hyllen så kjent ut, min kom endelig opp på veggen i dag;) Måtte selvfølgelig et mannfolk til=P Nesj, må ikke finne på å bytte ut i trappen!

Håper dere nyter solen! Ser ut til å bli en fantastisk uke=D
Klem

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails