NOEN GLIMT FRA MIN VERDEN- PROSJEKTER, INTERIØR, FAMILIELIV OG EN GOD PORSJON HVERDAGSGALSKAP







onsdag, juni 30, 2010

La tryllestaven svinge... ;)


Heldiggrisen meg:)
Fått flott award og utfordring fra to flotte jenter  ♥


Tusen takk, Madelèn (Bettum Villa)
og Jijji (Jijjis lune hjørne).
Kjekt at dere tenkte på meg ♥

Før 5-åringen i huset hadde bursdag,
var han travelt opptatt med å bla i lekekataloger og reklameblader
fra bl.a Toys`R`Us og Brio, og å sette kryss ved ting
som han ønsket seg til bursdagen.
Han jobbet iherdig med dette, og var fullt sysselsatt i lang tid.
En kveld etter at han hadde lagt seg,
tok jeg en kikk i et av bladene.
Og der var det tett i tett med kryss, side opp og side ned :)

Min egen ønskeliste er noe kortere, og når man må
begrense seg til 7 ønsker, ser listen slik ut:

En klar nummer 1, er
Koralle Progresse Forte steam-dusj fra Porsgrund

En god nummer 2:
et lekkert spisebord som dette-
Driftwood dining table fra Rivièra Maison

*Nummer 3 og på bronseplass;
 Kitchen Organiser Cabinet fra Rivièra Maison

Problemet er mangel på ledig veggplass...
Ønske nr. 4 blir derfor nettopp det, 
et passende sted å plassere denne flotte saken:) 

 Og så skulle jeg gjerne ønske at døgnet hadde flere timer,
aller helst plassert mellom kl. 16 og 23.
Dette er mitt 5. ønske på lista.
Først og fremst for å få mer tid sammen med barna,
men også for å få gjort unna en del av de prosjektene 
som det er greit å jobbe med i "voksen-tiden".

Hadde det ikke vært flott med en ekstra
dag i uken også? Jeg synes så ofte helgene flyr og er over
før de omtrent har begynt. Hva med en
ekstra fridag, hvor det rett og slett er lovpålagt
at man skal bare skal kose seg?
Er klar over at jeg mest sannsynlig hører
hjemme enten i Kardemomme By eller
i Hundremeterskogen med det 6. ønsket mitt :)


Og nei, det er ingen vei utenom...
Jeg ønsker meg sommer, solfylte dager og varme.
Og is, masse is!!!

7 ønsker; lista er komplett :)

Jer ser at denne awarden og utfordringen har
vært på vandring en stund nå, så jeg velger å la de bli værende
her hos meg. Men hvis du har lyst, må du gjerne ta
den videre. Værsågod:)

Nyt kvelden ♥

 
post signature

3 kommentarer:

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Håper du får ønske nr 6 oppfyllt! Det hadde vore herleg!:)
Klem:)

Roka Design sa...

Heisann:)

Så du hadde lagt deg til som følger på bloggen min:)
Velkommen skal du være:)
Ha en super duper dag..endelig har solen kommet til Bergen:):):)
Klem fra Kari:)

Camilla sa...

Det er visst mange som ønsker seg det spisebordet ;)
Ikke rart, utrolig flott!!!

Håper dagen er fin.
Sommerklem, Camilla.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails