NOEN GLIMT FRA MIN VERDEN- PROSJEKTER, INTERIØR, FAMILIELIV OG EN GOD PORSJON HVERDAGSGALSKAP







lørdag, juni 12, 2010

Mimreutfordring

Jeg synes det er så gøy med noe å bryne seg på i hverdagen,
utfordringer mottas med takk :)

Idag fikk jeg en mimreutfordring fra den
alltid like blide og koselige Jijji, 
med den flotte bloggen Jijjis lune hjørne.


Reglene er som følger:

1. Bukke, nikke, neie og si pent tusen takk
2. Gjengi bildet som ble publisert på bloggens 10. innlegg
3. Linke bildet til det tilhørende innlegget
4. Sende videre

Tusen takk for utfordringen, Jijji.
Så gøy at du sendte den videre til meg  ♥

Egentlig har jeg blogget i flere år nå,
først og fremst for å gi familie og venner i andre deler
av landet et lite innblikk i vår hverdag. Mange innlegg er 
flyttet over i en annen blogg, og tidlig i vinter,
gikk bloggen min fra å være en litt privat, liten greie
til å bli det den er idag :)


Det tiende innlegget heter "Bygginga er i gang"
og kan leses her.


Utfordringen sendes herved videre
til 3 trivelige jenter:

* Lykkeliten; Alle oss 4
* Christine; Christines rede


 God lørdagskveld


post signature

3 kommentarer:

Jijji sa...

Så koselig at du liker utfordringer;)
Dere har virkelig jobbet og stått i med huset; flinke dere er! Blir imponert, jeg:)

Ha en fortryllende søndag!
Satser på litt godvær nå...

Klem fra Jijji

RoseSommer sa...

Moro å se litt bakover på hva vi har gjort og fått til i bloggverdenen. Og jammen utvikler vi oss her også! Flinke damer.
Forøvrig har jeg også anskaffet et sånt BAIN skilt som du viser under, OG det lille lyshuset. Er det ikke fint!!?
Tenkte jeg skulle legge til noe om innlegget mitt om Medmenneskedag: Nabojenta er nok full av initiativ, for da det ikke passet for meg å sette henne i arbeid hele dagen, så ringte hun sin lærer på barneskolen og spurte om hun kunne være hjelpelærer på formiddagen. Og det fikk hun selvsagt lov til, til glede for de små, som husket henne igjen.
Noen av klassekameratene hennes var "bare" hjemme og ordnet hus og middag for familien, men flott når ungdommene tør å bevege seg ut i verden og jobbe sammen med andre utenom familien. Ha en fortsat fin dag!

Fru Andersen sa...

Morsomt å titte i "arkivene", ihvertfall når man har blogget litt;-) Flotte skilt under her, skal svinge innom den nettbutikken jeg også i kveld! Reiser på ferie torsdag men det skader jo ikke å ha noen flotte"overraskelser" liggende å vente på meg når vi kommer hjem!

Ha en fiiin søndag videre!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails