NOEN GLIMT FRA MIN VERDEN- PROSJEKTER, INTERIØR, FAMILIELIV OG EN GOD PORSJON HVERDAGSGALSKAP







mandag, juni 14, 2010

Strike two


Vinnerlykken slo til igjen, og dalende ned i
postkassa kom nok en flott wallsticker fra Hilde Heimdal.
Tusen takk, Hilde!

Stickeren fikk plass på listverket på et av
vinduene i gangen





Idag har vi fått lagt rammeverket på det som skal bli
hagestua vår. Skyvedørene er ankommet
Bring-terminalen her i Bergen, så nå
venter vi bare utkjøring.
Kjenner det kribler litt nå,
er klar for bygging!

Ellers fikk jeg tatt meg en lynkjapp tur innom Kremmerhuset
idag, tenker det kommer noen bilder
i forbindelse med det i morgen :)

Jeg må igjen bare si takk for alle
koselige kommentarer, og velkommen til
mine nye følgere ♥

Ha en fin kveld!


post signature

7 kommentarer:

Randi sa...

Artig plass til wallsticker det der, vart kjempeflott.
Høres herleg ut å skulle få hagestue då... Blir spanande å få sjå bilete etterkvart som prosjektet skider fram... ;-)
Ha ein fin kveld vidare.
Klems

Hvit Pepper sa...

Så heldig du er da :) Det ble flott :)
Hmm..tror jeg skulle hatt et par slike merker også..:)
Så spennende med hagestue, det har vi lyst på også:)
Det ble ikke med i byggingen nå, men min kjære har alt bygd på stua til neste sommer , i tankene..*stønn*..;)
Så koselig du likte bildet, tusen takk :) En meget elsket stol ♥
Ha en flott kveld videre du også, gleder meg alt til å se hva du har på lur fra kremmerhuset:)

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Så spennande med byggeprosjekt!:) Blir spennande å følge med! Kjempefin stickers og flott plassering. Heldig du som vant!:)
Tøff den tapeten du har i gangen:)
Ha ein flott kveld!
Klem:)

Hvite tulipaner sa...

Du har skikkelig vinnerlykke du da:)
Spennende med hagestue-prosjekter da, gleder meg til å se når det blir ferdig:)
Ha en fortsatt fin kveld!
Klem

Christine Louise sa...

Kjempe flott. Så fint det passet med veggord der :)

Klem c

Bettum Villa sa...

Så fin vinduspost! Skulle ønske jeg hadde så dype vinduer,.. *drøm*
.. men det får jeg jo snart (må bare skifte ferdig vinduene først).
Ønsker deg en flott dag!
Klem Madelén

Anonym sa...

Så stilig det ble.
Blir spennende med hagestua.
Ønsker deg en flott dag.
Klem fra Mio

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails