NOEN GLIMT FRA MIN VERDEN- PROSJEKTER, INTERIØR, FAMILIELIV OG EN GOD PORSJON HVERDAGSGALSKAP







mandag, juli 26, 2010

Dyktige damer


Har dere vært innom Epla-
nettstedet for kjøp og salg av håndlagde,
egendesignede og egenproduserte ting?

Åh, det er så mye fint å se der, og jeg lar meg til stadighet 
imponere over hvor mange flinke og kreative
mennesker det finnes.  

Å traktere kappsag, hammer og drill har jeg ingen
problemer med, men når det gjelder søm, er ikke talentet
særlig godt utviklet... :) Så for en liten stund siden,
lot jeg meg friste av noen
skjønne syarbeider.

Fra "Haust" bestilte jeg denne søte sminkepungen.
Og som en hyggelig overraskelse fant jeg også
en herlig duftpose med lavendel i konvolutten.
Tusen takk


Fra "The Gift Shop" kom denne lille lekre

Kjempepraktisk til feks. tamponger
eller andre småting som har en tendens til å
forsvinne i veska.


En koselig overraskelse også i denne konvolutten,
tusen takk for den morsomme
kjøleskapsmagneten og det fine kortet

Spreke farger på denne lille pungen fra "Felisi".
Falt pladask for denne, måtte bare ha den liksom.
Tusen takk for handelen damer,
jeg ble kjempefornøyd ♥
Jeg ser for meg at det kommer til å bli mange turer

på meg innom Epla, fristelsene står nemlig i kø.
Og seinest i går falt jeg for fristelsen igjen;) 



Hvis du er en av dem som ennå ikke har avlagt Epla et besøk,
anbefaler jeg at du tar turen innom.
 NÅÅÅÅ :)



Jeg må bare innrømme
at jeg har kapitulert og har lagt meg
strak ut på innendørs solseng et par ganger den siste uka. 
Sånn for å få litt sommerfarge på hele kroppen, liksom :)
Så etter et lite opphold under "solen", skal glasset fylles
med noe godt, og så skal jeg kose meg sammen

med mine kjære foreldre.


Ha en koselig kveld
  
post signature

5 kommentarer:

Bettum Villa sa...

Så mage fine ting du har kjøpt deg. har travet rundt på Epla mange ganger men aldri kjøpt noe.. enda.. ;P

Kos deg snuppa!

Klem Madelén

Anonym sa...

Nydelige ting du har kjøpt.
Har ikke vært inne på Epla enda.
Kos deg og nyt kvelden.
Klem fra Mio

Fru Ruud sa...

Flotte ting du hadde kjøpt deg! Har bare såvidt vært innom epla ei gang, må vist snart ta turen igjen og kikke litt! Får se en dag det regner og vi bare skal være inne. Har blitt lite tid med pc'n siste tiden.
Blir gøy å se bilder fra hytta etterhvert...!!!!
God sommer videre!!
Klem Annette

Lykkeliten sa...

Så masse fint!!!
Har ikke vært innom, og ut i fra innlegget ditt, tror jeg at jeg skal vente til lønningsdag;)
Ingenting er kjedeligere enn å forelske seg i noe man ikke kan få!
Og med min vanlige flaks, er det jeg skal ha vekke når jeg skal ha det=S

Må si jeg er mektig imponert jeg også. Utrolig masse flott folk lager rundtom! Også så kreativ folk er:)

Nå er jo endelig solen her, så vi får håpe den blir lenge nok til at det setter litt farge på oss bleke bergensere;) Uansett, ha en fortsatt fantastisk sommer:) Klem

Jijji sa...

Epla er skummelt! (Mange fristelser...)
Velidg fint det fu har kjøpt deg da;)

Klem fra Jijji

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails