NOEN GLIMT FRA MIN VERDEN- PROSJEKTER, INTERIØR, FAMILIELIV OG EN GOD PORSJON HVERDAGSGALSKAP







onsdag, juli 07, 2010

Ferieprosjekter



Med drøye 4 timer kjøring, sier det seg selv at det
er vanskelig med noe kveldsskift når det
gjelder å jobbe på hytta.


Så og si ferdig utvendig...
(minus takshingel, takrenner og rekkverk på terrassen)




Men innvendig har vi fortsatt en del å kose oss med :)
Og dette er hva deler av årets sommerferie
skal brukes til:
Gulvet på soverommet skal legges.
Taklister og gulvlister hadde også vært greit.

Kjøkkenvegger skal plates med panelplater og males.
(biler viser bare halve kjøkkenet, det fortsetter inn til høyre)
Hvis vi får tid, skal vinduene få fòringer og lister.


Soverommene på hemsen;
taket skal males og veggene stries/males,
ev. tapetseres.

Og hvis vi da har mer tid og tiltakslyst igjen,
hiver vi oss over panelplatene i gangen som skal males.
Jeg tror dette skal bli så bra, så :)


Som min favorittlærer på ungdomsskolen
alltid sa: "ferie er ikke nødvendigvis å ha fri,
men å gjøre noe annet enn det man vanligvis gjør."
Litt ferie blir det jo på oss litt seinere i sommer,
da drar vi østover-
dit hvor solen forhåpentligvis skinner :)


Ha en nydelig kveld, jenter


post signature

2 kommentarer:

Jijji sa...

Wow, nok å gjøre altså...
Huske å slappe av litt og kose dere også! Men det må jo være ganske moro å ha en hytte å "dille" med også... (Det har jeg lyst på også etter hvert...)

Enig med deg; utvalget til gutter er alt for lite både når det gjelder klær, leker og dill. Blir bare såååå utrolig glad når jeg finner noe jeg liker. Men det er dessverre alt for sjeldent - spesielt når jeg ser det enorme utvalget til jenter.
Men det er vel bare å lete videre...

Ha en fortsatt fin uke!

Klem fra Jijji

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Du har nok å henge fingrane i skjøna eg;) Men husk å slappe av i den herlege utsikta med eit glas vin eller 2-3-4-5 ;)
Tipper det blir heilt nydeleg!:)
Ha ein nydeleg kveld!
Klem:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails