NOEN GLIMT FRA MIN VERDEN- PROSJEKTER, INTERIØR, FAMILIELIV OG EN GOD PORSJON HVERDAGSGALSKAP







tirsdag, september 21, 2010

Hjemme igjen og tusen takk ♥


Først må jeg bare få si tusen takk for
alle bursdagsgratulasjoner! 
Veldig, veldig koselig
 
Den 32. bursdagen var en alldeles nydelig dag,
og jeg koste meg fra begynnelse til slutt :)
Gaver ble det også, og de skal jeg vise
dere i et annet innlegg. 
 
For ikke så mange timene siden kom vi hjem, etter
å ha vært hos mamma og pappa i 6 dager.
Alltid like koselig å være der, men
det er jo noe med det å komme
hjem også da.
 
 
Fulle bager og myyyy å rydde til tross, så er det
veldig deilig å være hjemme igjen:)
 
Beklager at jeg ikke har vært så flink til å titte
innom dere i det siste og til å legge igjen
spor etter meg der jeg har rukket
å ta en snartur innom.
 
Gleder meg veldig til å få tatt en 
skikkelig bloggerunde igjen nå
 
 
Ha en nydelig kveld :)
 

5 kommentarer:

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Alltid godt å kome heim, sjølv om ein har hatt det aldri så bra!:)
Kos deg!
Klem:)

Bettum Villa sa...

Morro at du har hatt det gøy da ;)

Klem Madelén

Størstepia sa...

Gratulerer med dagen litt på etterskudd;-)
For noen flotte naturbilder du hadde under her - og for en flott bursdagsgave at dere fant kalven!

Borte bra, men hjemme best - det har du helt rett i!
Tirsdagsklem fra størstepia

Anonym sa...

Alltid godt å komme hjem igjen.
Så kjekt at du vil være med på min Give Away.
Lykke til!
Ønsker deg en fin tirsdagskveld.
Klem fra Mio

Camilla`s Castle sa...

Hei!
Så fin blogg du har. Legger meg til som følger hos deg, så kanskje jeg kommer innom en tur igjen senere:)
ha en god uke så lenge.
Hilsen Camilla

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails