NOEN GLIMT FRA MIN VERDEN- PROSJEKTER, INTERIØR, FAMILIELIV OG EN GOD PORSJON HVERDAGSGALSKAP







mandag, september 27, 2010

SPREK!!!


Jeg skulle så gjerne ønske at det var meg selv jeg kunne
beskrive slik, men det skal jeg ikke skryte på meg;)
Det er heller min flotte nevø
Andreas på 13 år jeg snakker om ♥

Lørdag var det klart for dag 2 av årets
Stoltzekleiven Opp, og Andreas stilte
 til start for aller første gang.


Stoltzekleiven er en bratt, steinlagt tursti med ca
800 trappetrinn opp mot Sandviksfjellet.
Stoltzen starter i Fjellveien, og stien er
snarveien opp på fjellet.

Løypen har en stigning på mellom 20 og 40%, og før
man når toppen, skal 313,5 høydemeter
fordelt på 910 løpemeter forseres.
Trenger jeg å si at jeg var veldig,
veldig glad for at jeg bare var tilskuer??? :)

Totalt fullførte 4065 løpere fordelt på to dager.
Andreas slo til med en strålende delt
6. plass i klasse "gutter 12-14 år",
hvor hele 127 deltok.
Utrolig bra!!

Det er såååå gøy å ha en stor fetter :)

Jeg regner med at vi stiller neste år også,
jeg melder meg ihvertfall frivillig
til å være med i heiagjengen :)
Og ja, Andreas-
tante heier alltid på deg

Ha en fin-fin kveld!

1 kommentar:

Randi sa...

Stoltzekleiven har eg aldri prøvd meg på... og trur ikkje eg kjem til å gjera det heller, ikkje bli med i løpet i alle fall...
Passar nok best som heiagjeng eg også... :-)
Men ut på tur skal eg, er jo så herleg vær her for tida!
Herleg! Så no er det snart tid for ein liten fjelltur med ei god vennine.
Ha ei flotte sprek veke vidare :-)
Klems

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails