NOEN GLIMT FRA MIN VERDEN- PROSJEKTER, INTERIØR, FAMILIELIV OG EN GOD PORSJON HVERDAGSGALSKAP







onsdag, desember 15, 2010

Himmelske dager med sol og sommer :)

Fornøyd blir jeg aldri...
Når det er vår, tenker jeg på den klare, kjølige høstlufta, og de
koselige høstkveldene med veden sprakende i ovnen og
brennende lys i hver en krok.

Om sommeren, lengter jeg etter den rene,
silkemyke, hvite julesnøen.

Og når høststormene setter inn, er det godt å tenke på at sola
snart snur, og at det igjen går mot den herlige våren.

Idag har jeg rømt fra virkeligheten og drømt meg tilbake til sol
og sommer ♥ Bildet er tatt på hytta hos min kjære
foreldre, en vakker kveld i juli :) 

Andre bidrag til Himmelsk # 14 ser du

Ha en fin-fin kveld ♥

Randi

8 kommentarer:

Bekka sa...

Nydelig bilde og bidrag! Flotte farger :)
Ha en flott kveld!
Klem fra Bekka

Størstepia sa...

Skjønner så godt hva du mener! Man har det med å leve i fremtiden, se fram i mot og glede seg til. Å leve i nuet er ikke lett, alt skal gå så kjapt, vi rekker liksom ikke nyte nuet før det er over...

Flott bilde btw!!
Klem fra størstepia

Maria G sa...

Jag undrar om någon är riktigt nöjd med den årstid man just befinner sig i :) Jag kan tänka lite som du också ibland :)
Din bild är sååå vacker!
Ha de gott!

TorAa sa...

Skarpt og nydelig

Emerald Raptor sa...

Kjempefint bilde. Med nydelige silhuetter!

Mandy Lou sa...

Alle årstider har jo noe vakkert i seg. Men jeg synes nå det er noe helt spesielt med sommeren. Flott bilde!

Anonym sa...

Nydelig, stemningsfult bilde.
Lengter til sol og sommer.
Nydelig header du har laget.
Ønsker deg en fin torsdag.
Klem Mio

Inge sa...

Meget smukt.. :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails