NOEN GLIMT FRA MIN VERDEN- PROSJEKTER, INTERIØR, FAMILIELIV OG EN GOD PORSJON HVERDAGSGALSKAP







fredag, januar 14, 2011

Planlegging!!


Det blir en stund mellom hvert innlegg nå... Med tettpakkete
dager og en sliten kropp, er det dessverre bloggen som må 
nedprioriteres. Men jeg prøver å få tatt noen turer innom
dere da, selv om tiden ikke helt strekker til
til det jeg vil ha den til å gjøre:) 

Idag har jeg og min kjære hatt oss en kosedag med turer til
ulike kjøkkenforhandlere og badebutikker. Det er jo så utrolig
mye som må planlegges og ordnes til leiligheten vi pusser opp,
og heldigvis er det mye god hjelp og inspirasjon å finne i
kataloger og hos hjelpsomme fagfolk. Og så har man jo
gjerne noen tanker og idèer selv også:)

Det kommer nok til å gå mye i hvitt og grått i leiligheten, det har
vi vel aldri vært i tvil om. Men så var dette stilvalget da... 
Det er jo så utrolig mye lekkert man kan stelle i stand,
det var bare det å skulle ta et valg!

Etter mye tankevirksomhet, heller vi mot en moderne, trendy og
elegant stil med gode kvaliteter mht kjøkken, hvitevarer og bad.

Et av stedene vi var innom idag, var Sigdal. Der fikk vi tegnet
planløsning for kjøkkeninnredningen, som sannsynligvis
blir bestående av underskap i mørk grå mdf og overskap
i hvit høyglans. Det er jo noe helt annet enn det vi
har selv her hjemme, men fy flate
knallstilig det var!

Helgen må nok brukes til en del planlegging, innimellom
familiekos og litt nødvendig husarbeid.
Håper du også får en flott helg♥

Klem

8 kommentarer:

Jijji sa...

Høres kult ut det kjøkkenet altså...
Moro med leilighetsprosjektet deres! Gleder meg til å få følge det;)
Ellers vet jeg alt om tiden som ikke strekker til alltid... Men jeg nyter hvert enkelt innlegg du legger ut.
Ha en herlig helg -og ta vare på deg selv!
Klem fra Jijji

Størstepia sa...

Så moro å planlegge da!!
Men skjønner godt at det er vanskelig å ta valgene...
Gleder meg til å se hvilke valg dere tar og hvordan det blir seende ut!

Litt missunnelig på at dere skal ned til solkysten merker jeg...
Er så glad i den delen av Spania - vi storkoser oss alltid der!:-)

God helg!
Klem fra størstepia

Martilie sa...

Spennende og hektiske dager!!
Så morro å kunne gå for noe helt annet enn det man har hjemme.. Herlig jobb :)

Nyt en rolig helg!

Klem fra Tove

Bekka sa...

Så spennende da! Dette kjøkkenet tror jeg blir knallstilig!!
Ha en fin helg :)
Klem fra Bekka

Anonym sa...

Dette høres spennende ut.
Kjøkkenet høres så stilig ut, håper du legger ut bilder.
Lykke til med prosjektet.
Ønsker deg en fortsatt fin helg.
Klem Mio

Ingvild sa...

Det er kjempemorsomt å planlegge nye interiør, men også mye arbeid...

Hørtes spennende ut de planene dere har tenkt dere! Gleder meg til å se resultatet...

Ha en fin helg,
klem,I

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Planlegginga er SÅ moro!! Gleder meg til å følge med på det her, Randi. Men no må du huske på å slappe av inneimellom, virker som om de har mykje å styre med:)
Tusen takk for koslege ord hos meg, blir nesten litt rørt eg! Moro å ha deg her i bloggeverda, eit kjent fjes:)
Klem:)

Lykkeliten sa...

Åååå, planlegging og drømming mens man holder på er jo så kjekt:) Det er jo liksom halve kosen! Gleder meg til å få se bilder fra prosjektet, høres ut som det blir knallfint:)
Håper dere får slappet av litt innimellom alt sammen.

SV: Nei, de kakene har jeg IKKE laget alene. Det hadde jeg aldri hatt tid til;)

Ha en nydelig uke, klem♥

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails