NOEN GLIMT FRA MIN VERDEN- PROSJEKTER, INTERIØR, FAMILIELIV OG EN GOD PORSJON HVERDAGSGALSKAP







onsdag, mars 30, 2011

Jeg ♥ vårblomster


For tiden føler jeg at jeg trenger en vitamininnsrøytninger eller to...
Og hva fungerer vel bedre da, enn herlige vårblomster i
skikkelig "gla`-farger"? :)
Ahhhh... Energien og overskuddet strømmer tilbake ;)

Muggen tulipanene står i, har min kjære fått etter sin farmor,
som dessverre døde da han var liten. Synes den er så søt ♥

Her skal glasset fylles med noe godt, og kvelden nytes med "slappings"
i hagestua. Ha en fin kveld du også:)

Klem, klem

5 kommentarer:

Jijji sa...

Jepp, vi elsker vårblomster. Trenger det om dagen. I dag har det falt et tynt lag med snø ute også (sukk og stønn); to skritt frem og ett tilbake.
Muggen var kjempefin! Ekstra koselig at den er et kjært minne.

Ønsker deg en knallbra dag!
Klem fra Jijji

Jijji sa...

Og du; en liten award til deg fra meg på bloggen min - fordi du fortjener det;)

Klem fra Jijji

Bekka sa...

Vårblomster gir en liten vitamininnsprøytning ja - vakre bilder dette av nydelige blomster!

Ingvild sa...

Heisann. Nydelige vårlige farger du har ved uteplassen din!
Kjenner også på at tiden ikke strekker til!
Med våren kommer forhåpentligvis også energien og tiden tilbake! ( Det er i alle fall lov å håpe :o) )
Klem,I

Martilie sa...

Skjønne vårblomster og mugge.. Kos med nye blomster og løkplaneter er så vakre på denne tiden :)

Nyt avslappingskvelden :)

Klem fra Tove

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails