NOEN GLIMT FRA MIN VERDEN- PROSJEKTER, INTERIØR, FAMILIELIV OG EN GOD PORSJON HVERDAGSGALSKAP







onsdag, april 27, 2011

Aaaaaaahhhh!!

-Hjemme igjen etter en alldeles nydelig påske(-jobbe)ferie i Nordfjord.
Og som alltid når vi er på de kanter, er det mye som skjer og
masse kos sammen med både små og store ♥ 

Først må jeg bare takke for alle koselige kommentarer i forbindelse med  
leilighetsprosjektet vårt. Dere har virkelig gitt meg pågangsmot og nye krefter
når kroppen har skranglet og vært sliten :) Tusen, tusen takk!!
I morgen settes de siste signaturene på papiret,
og så er det klart for overtakelse :)

Vi klarer liksom ikke helt å ta ferie fra prosjektene våre, så store deler av
påsken har vært brukt til hyttejobbing.
Vi må jo benytte alle muligheter til å komme litt videre der, hvis vi 
skal ha sjanse til å komme i hus i løpet av sommeren.

Den siste av veggene kom på plass i påsken, og jeg synes at kombinasjonen av
Østerdalspanel og fasadeskifer ble sånn akkurat passe røft
den 4,5 m høye gavlveggen i stua. 

Og ja, her har jeg planer om å gå løs med interiørbeis;)


Alle overflater er nå ferdig panelt, platet og sparklet, 
og veggene skriker etter maling:) Om 12 dager braker det løs!!

Jeg har dessverrre ikke rukket å kikke innom så mange av dere den siste tiden,
føler jeg har gått glipp av så myyye. Jeg gleder meg til en oppdatering, men
inntil videre håper jeg at dere koser dere i det nydelige vårværet.

Fin kveld til deg ♥

3 kommentarer:

Jijji sa...

Du har vært savnet!
Må smile litt av dere altså; dere holder jo på med ett eller annet prosjekt hele tiden!Håper du/dere er flinkere til å slappe av og nyte enn det jeg får med meg;)

Ønsker deg en fortsatt herlig uke!

Klem fra Jijji

Martilie sa...

Høres fantastisk ut - og hytta er bare sååå lekker!!

Nyt dagene og lykke til med prosjektene..

SStor klem fra Tove

Bluggi buggi blogg sa...

Så herlig med en så flott hytte :)
Ha en fin dag
Trude :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails