NOEN GLIMT FRA MIN VERDEN- PROSJEKTER, INTERIØR, FAMILIELIV OG EN GOD PORSJON HVERDAGSGALSKAP







onsdag, juni 01, 2011

Fine, fine gutten min ♥

Tenk at du idag fyller hele 6 år.
Jeg synes ikke det er så lenge siden du kom til oss,
og gjorde meg og pappaen din så utrolig glade.
Heldige oss:)


Det gjør så godt å høre deg le, og å se det store smilet ditt.
Gratulerer med dagen din, solstråle!
Jeg er så stolt over det flotte lille mennesket du har blitt.
Takk for at du er den du er♥

Klemmer fra mamma ♥♥♥♥♥

4 kommentarer:

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Gratulere med 6 åringen☺
Snart skulegut....☺

Klem M♥

Jijji sa...

For en herlig gutt! Gratulerer med stooor gutt i huset! Kos dere masse i dag!

Klem fra Jijji

Mamsens hus sa...

Gratulerer med gutten!
Ønsker dere en flott dag videre. :)

Monica sa...

Hei på deg.
Gratulerer så mye med dagen til seksåringen!

Snart skolegutt, spennende.

Ønsker dere en riktig flott dag ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails