NOEN GLIMT FRA MIN VERDEN- PROSJEKTER, INTERIØR, FAMILIELIV OG EN GOD PORSJON HVERDAGSGALSKAP







onsdag, juni 29, 2011

Gjenopplivning pågår;)

Lenge så det ut til å gå bra med den lille, grønne vennen min.
-Helt til vi dro avgårde på hytta, uten å så mye som ofre de grønne beboerne
en ørliten tanke. Da vi kom hjem igjen, var mange av dem
litt "redusert", for å si det pent;)
Det var også tilfellet for denne...
 ...her i godt selskap med den grønne Ikealykten min og den
blåmalte pinnestolen.

Stolen skal etterhvert havne på hytta,
men inntil videre "bor" den på badet i 1. etg. her hjemme. 
Etter en stund med seriøs gjenopplivning,
ser det ut til å gå den rette veien;)

Neste gang vi drar avgårde på hytta, regner jeg med at det følger
noen grønne venner med på lasset.

God onsdagskveld!! :)

5 kommentarer:

Sissel sa...

Hvis det er noen trøst, så går det den veien med blomstene mine selv når jeg er hjemme..

PS! Liker veldig godt fargen på stolen

Ha en fin kveld!

Unknown sa...

En søt liten historie fra virkeligheten med en lykkelig slutt, det liker jeg hehe , Marit.

Mamma Cecilie sa...

Er dør blomstene mine selv når jeg er hjemme.
Jeg eier ikke grønne fingre men liker svært godt å ha litt blomster i hus. hehe

Christine sa...

Kan trøsta deg med at her dør de grønne små om eg tenke aldri so mykje på de..har absolutt ikkje grønne fingra.. ;)

Klemma frå Christine

Bettum Villa sa...

Hehe, stakkar grønne vennene! Her i huset er det kun én grønn venn.. og han får sjeldent noe tilsyn.

Klem Madelén

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails