NOEN GLIMT FRA MIN VERDEN- PROSJEKTER, INTERIØR, FAMILIELIV OG EN GOD PORSJON HVERDAGSGALSKAP







onsdag, august 17, 2011

For å holde humøret oppe...

kan det være greit med en liten påminnelse ;)

Skiltet kjøpte jeg på Kremmerhuset som en liten
sommergave til min kjære,
(eller kanskje rettere sagt til meg selv)
som en trøst på blåmandager og andre gråværsdager;)

I morgen er jeg klar for å gå på konsert med mine to skjønne nieser
15 og 17. At Rihanna avlegger byen et besøk, er noe vi
absolutt må få med oss. Gleeeeder meg :)

Nyt kvelden!!

7 kommentarer:

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

ÅÅÅÅ, no vart eg misunneleg kjenne eg! Eg og vil på Rihanna! :)) Jaja, ein annen gong kanskje! Tipper du koser deg!
Klem:)

Mamsens hus sa...

Så heldige dere er!
Kos dere masse. :):)

Jijji sa...

De skiltene er knallfine. -Og påminnelser trengs stadig vekk...
Litt misunnelig nå merker jeg; skulle gjerne vært på Rihanna-konserten. Den dama har jo bare sååå mange kule sanger! Kos deg masse!

Klem fra Jijji

Bustenellik sa...

Det skiltet så jeg sist jeg var innom Kremmerhuset også, og det er jo så festlig :-) Der har dere nok noe å humre over utover høsten og vinteren :-)
Kos dere på konsert i kveld, heldiggrisene :D

Bettum Villa sa...

På Kremmerhuset finner man alltid så mange stilige skilt!
Klem Madelén

Mette`s hus og hjem sa...

Hei på deg :)
Kjempefint skilt du har kjøpt deg, å så heldig du er som skal på Rihanna konsert, kunne godt tenkt meg til å vært der ja :))

Ønsker deg en fin dag
Klem Mette :))

Sissel sa...

Jeg har sett på det skiltet selv, og det er kjekt med slike oppmuntrende ord av og til..

Du kan glede deg til konserten i kveld, for vi var der i går. Datteren min på 11 år var helt i hundre og mente dette var det største hun hadde opplevd i livet. Håper at dere får et bedre vær enn det som er nå, krysser fingrer for at dere i hvert fall får opplettsvær..

Ha en fin dag!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails