NOEN GLIMT FRA MIN VERDEN- PROSJEKTER, INTERIØR, FAMILIELIV OG EN GOD PORSJON HVERDAGSGALSKAP







søndag, august 28, 2011

Litt mer fra hytta ♥

Har du lyst til å se litt mer fra hytta vår?
Tenkte jeg skulle vise dere litt fra stua idag. Med drøye
4,5m takhøyde og i overkant av 30kvm gulvareal,
føles det som om vi har all verdens plass å boltre oss på:)
Til tross for at vi ikke har innlagt strøm, har vi likevel mulighet til å ha lamper. Kombinasjonen av solcellepanel og LED-pærer
er ganske enkelt genial!!
 Men man kommer langt med lykter og stearinlys også da:)

 I stua har vi totalt 6 vinduer og en altandør, så vi har godt med
lysinnslipp og utsikt. Når vi bare får hogget ned et par trær som har strukket
seg veldig det siste året, blir det veldig bra. Tipper vi
får nok ved til vinteren :)



Her står jeg på hemsen når jeg tar bildet. Ser at det ser litt tomt ut, 
tror det være en av de første dagene vi bodde der.
Om 14 dager blir det langhelg på oss på hytta, gleder meg
veldig til å dra oppover igjen og få ordnet og pyntet litt.

Kjære dere, tusen takk for alle god bedringsønskene! Så snille
dere er!! Formen er etterhvert stigende...
-Ihvertfall hvis jeg lar være å henge meg opp i snørr, hoste og slapphet.
Jaja, om et par dager er nok formen på topp igjen:)

Håper dere har kost dere i helgen ♥

8 kommentarer:

fryd&forandring sa...

Dette ser jo helt fantastisk ut!! Deilig hytte og boltreplass er jo helt supert! Er så imponert over alt dere får til altså! Likte veldig god brannmuren, er det skifer mon tro..? Det ser ihvertfall ut som noe jeg fint kunne ha levd med, hehe!
Du, ikke no stress med pakken altså, jeg lever lenge på tanken om at jeg skal få en pakke i posten nemlig! Vi har vært på 2 ukers ferie selv, og føler at vi nettopp har kommet hjem, så ser den med at tiden flyr!

Ha en fin ukesstart i morgen!
Klem

Bettum Villa sa...

Dette så jo helt fantastisk ut! Tenk en hytte med sååå stor plass.. skulle jeg gjerne hatt selv, men tar til takke med en bobil som er drømmen ;P.
Ønsker deg en flott uke!

Klem Madelén

Anonym sa...

For en lekker hytte.
Ha en fin dag.
Klem.

Lill sa...

Så flott dere har det...synes det er VELDIg fint me masse lys..vi har 4 vinduer og 1 altandør i stuen vår..elsker det:)

Ha en flott uke og tusen takk for koselig kommentar på bloggen min:)
ER så kjekt å lese slike kommentarer:)

klem fra Lill

Fjordlykke sa...

Så utrolig fint det har blitt!!
Det er så godt med den takhøyden. Savner det her hjemme..

Ha en flott uke!
Klem:)

Monica sa...

Hei på deg.
For en lekker hytte, og for en utrolig flott takhøyde ;)
Ønsker deg en riktig fin ny uke!

Camilla sa...

Ser kjempe fint ut. Tipper dere storkoser dere der.

Klem, Camilla

HusmorDronninga sa...

For en fantastisk fin hytte dere har! Hærlig å tilbringe helg og fridager der vil jeg tro :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails