NOEN GLIMT FRA MIN VERDEN- PROSJEKTER, INTERIØR, FAMILIELIV OG EN GOD PORSJON HVERDAGSGALSKAP







onsdag, desember 07, 2011

♥ Jul i vårt hus ♥

Jeg er egentlig ikke så rød av meg, men nå til jul, må det være litt rødfarge
her og der:) Det er litt tidlig ennå, så det er ikke så mye julepynt
som er kommet på plass. Men i det ene stuevinduet er
det litt julestemning da:)
Soppen, kjøpt på Kremmerhuset, var et av "må-ha-kjøpene" mine før jul
i fjor. Det var rett og slett ikke mulig å gå fra den når jeg
først hadde sett den;)
I hjerteranken har en liten engel fått plass, i godt selskap med lyslenke
med hjerter. Lysglasset er fra Krinkelkroken på Askøy Senter.
Dette var mitt bidrag til Nib`s juleutfordring.
Trykk HER for å få mer julestemning.

Ha en fin førjuls-dag!!
♥♥♥♥♥

5 kommentarer:

Bettum Villa sa...

Så fin julete vinduskarm! Digger soppen.
Klem Madelén

Bekka sa...

Så fint du har pyntet i vinduskarmen - soppen var utrolig lekker da!
Ha en fin onsdag videre :) Klem

Marits Hverdagsgleder sa...

Takk for at du deltar på min GiveAway :)

Nydelig vinduskarm! soppen var nydelig, spørs om jeg ikke må en tur på Kremmerhuset jeg også :)
Fint med lyslenken også :)

Unknown sa...

Kjempekoselig stemning;)
Den soppen har jeg og ♥

Ha en fin dag!

Klem Line

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Kjempe fin stemning i vinduet hos deg! Herlig lyslenke! Ha en fin kveld! Klemmer til deg!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails