NOEN GLIMT FRA MIN VERDEN- PROSJEKTER, INTERIØR, FAMILIELIV OG EN GOD PORSJON HVERDAGSGALSKAP







søndag, januar 22, 2012

LOFTSSTUE :)

Omsider har vi fått loftsstua vår ferdig! Det var ikke så mye jobb når vi først
var kommet i gang, men det var den tida da... ;)
Og når vi først var i siget, bestemte vi oss for å ta en shining på
gamleloftet for å få mer helhet.

Egentlig var planen å bruke en brunlig eller grå beis på søyla som støtter
opp under limtredrageren i taket, men så fikk jeg et aldri så
lite innfall;) Herlig, eller litt i overkant?
(ser at veggene ser litt rosa/lilla ut på bildene, men de er lysegrå, altså:))
Pga. nivåforskjellen, og at vi egentlig hadde tenkt en annen løsning mht
trappa opp til loftsetasjen, ble vi nødt til å lage en trapp mellom
den nye delen og den gamle delen av loftet.
Jeg fant ut at fugemassa fikk bli liggende i skuffen denne gangen, synes
det er litt sjarmerende at søyla er så oppsprukket.
Mer av loftet kommer seinere:)

Håper dere alle har hatt en strålende helg,
og at den nye uka bli like fin ♥

10 kommentarer:

Camilla sa...

Kjempefint, tante! :)

Huset på Bergheim - Gry sa...

Heim.
Kjempesprekt å gjere eit slikt valg av farge.Lekkert. Eg blir så imponert over alle som tørr.
Klem Gry

Marits Hverdagsgleder sa...

Råstilig!

Lill sa...

Så utrolig flott..samboeren min har sååååå lyst på loftstue med giga tv,hjemmekino,stor god sofa og alle de flere hundre filmene hans:)
Så når vi får hus blir det loftstue hos oss også håper eg..siden jeg har fått så fint hobbyrom som jeg også må få i nytt hus:)

ha en flott mandag og god uke..
klem fra Lill

Fossestua sa...

Ser ut som det blir kjempefint. Koselig med slike små trapper mellom rom med høydeforskjell. Den perfekte plassen å plassere små lykter ;)
Flott at du valgte å ikke fylle opp sprekkene i stolpen med fugemasse! Gir absolutt rommet særpreg og sjarm :)
Gleder meg til å se loftet ferdig innredet :)
Klem fra Lise

Bekka sa...

Så koselig det rommet så ut, fine farger sammen syns jeg!
Håper du har en fin start på den nye uken :) Klem

Monica sa...

Hei på deg.
Så koselig!! Likte veldig godt ditt litt "vågale" fargevalg;))
Ønsker deg en riktig fin onsdag.
Klem, Monica

Fjordlykke sa...

Tøft! Skulle sett dette før jeg malt søylen på hytten vår. Den har også mange slike sprekker, og det er definitivt sjarmerende.

Klem:)

Jeanette sa...

kjempe kult at du tørr bruke en annen farge og lar den gamle sjarmen få vinne over sparkelen,gleder meg til å se dette ferdig.-)

Sandblåsing sa...

Looks great

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails