NOEN GLIMT FRA MIN VERDEN- PROSJEKTER, INTERIØR, FAMILIELIV OG EN GOD PORSJON HVERDAGSGALSKAP







søndag, mars 04, 2012

Hjemme igjen

Etter 14 fantastiske, solfylte dager i Spania, har hverdagen innhentet oss.
Vi har bada masse, spist masse deilig mat, hatt hyggelig selskap den første uken, vært på båttur, kost oss i solen, vært på marked, plukka skjell, vært på
turer, lett etter gekkoer, shoppa, bada litt mer og
spist enda litt mer.

Det lurte en liten tåre i øyekroken hos begge guttene da vi i går
kveld satt på flyplassen og ventet, og som 6-åringen sa: "Jeg stemmer for at
vi bare selger huset og flytter til Spania, slik at vi kan gå i
shorts og sandaler hele året." 
Men joda, det er deilig å være hjemme igjen også:)

Jeg føler jeg har gått glipp av så mye her i bloggeverdenen den siste tiden,
så nå gleder jeg meg til å kikke innom dere igjen:)
- Må bare få kontroll over kleshaugen på vaskerommet først;)

God søndagskveld ♥

5 kommentarer:

Anonym sa...

Tenker dere har kost dere i varmen Så iallfall herlig ut

loftkroken sa...

Koselig at du vil være på trekningen på bloggen min :))

Klem Bente

Lill sa...

Velkommen hjem snuppa..synes du har vært borte i en evighet:)

Ha en flott dag og kos deg med klesvasking:)

klem fra Lill

Tove sa...

Hørtes utrolig digg ut. Lengter til sol og varme.
Fin dag til deg
Klem Tove

Fjordlykke sa...

Å det må ha vært fanastisk deilig! Vinterferien ble sørgelig værmessig her..

Klem:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails