NOEN GLIMT FRA MIN VERDEN- PROSJEKTER, INTERIØR, FAMILIELIV OG EN GOD PORSJON HVERDAGSGALSKAP







torsdag, juni 14, 2012

Lykke kan ikke kjøpes, men vinnes? ;)

For litt siden, var jeg så heldig å vinne denne skjønne, heklete vasen i
en give away hos Hjertero. Og den kom rett og slett til
et "trengende" hjem:)
Som jeg har nevnt før, sto jeg nok laaaangt bak i rekken når strikke-,
hekle- og syegenskapene ble delt ut;
her er det hammer og sag som trakteres best;)

Tusen, tusen takk for den fine vasen, Silje! Jeg digger den ♥
Den kommer til å bli mye brukt:)
Fineste torsdagskvelden til deg:)

4 kommentarer:

Marits Hverdagsgleder sa...

Gratulerer med premien :) Den gled rett inn i interiøret. Fint pyntet hos deg :)
Klemmer

Fjordlykke sa...

Så heldig du var! Den er jo kjempesøt. Å hvor gøyt det er å vinne.

Ha en fin dag!
Klem:)

Tove `blogg verden sa...

Gratulerer med vinnerlykken - flott gave :D
Tusen takk for koselig bursdagshilsen :) Hadde en flott feiring med familie og gode venner :)
Ha en flott helg
klem Tove

Camilla sa...

Kjempesøt. Klem C.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails