NOEN GLIMT FRA MIN VERDEN- PROSJEKTER, INTERIØR, FAMILIELIV OG EN GOD PORSJON HVERDAGSGALSKAP







mandag, juni 18, 2012

* Uteplassen min *

Har dere sett alle de flotte uteplassene i Nib`s utfordring "Uteplassen"?
Det finnes så utrolig mange flinke og kreative sjeler rundt omkring, jeg lar
meg til stadighet imponere og begeistre:) Gratulerer til de
10 som kom helt til finalen, herlig bidrag alle sammen.

Jeg var litt treg av meg mht utfordringen, så jeg tenkte jeg skulle vise dere
noen bilder fra uteplassen vår. Tre skritt fra inngangsdøra, har vi
hagestua vår:) Velkommen inn!
Siden det er dette jeg og min kjære samboer jobber med til daglig, måtte vi jo ha en egen hagestue.
Aller helst ville jeg ha hatt en fullisolert vinterhage i tilknytning til huset,
men jeg tror ikke at det hadde passet så godt på vårt snart 100 år gamle hus.
Så det får heller bli på det neste huset;)
For oss som bor i Bergen (eller på Vestlandet generelt), er det helt genialt å ha en uteplass under tak.
Og er det ikke regn, så er det vind...:( I hagestua har vi to skyvedører av glass
og et skyvevindu, så på godværsdager kan det åpnes nesten helt opp. 
Vi koser oss masse her med levende lys om kveldene:) 
Håper du har hatt en god start på den nye uka, og resten av den blir like bra:)
Her går det slag-i-slag med avslutninger og sommerfester både her og der,
mye moro både for små og store.
God mandagskveld!!   

8 kommentarer:

Min lille interiør og hverdags dagbok sa...

For en herlig uteplass,me like ☺

Fru Ruud sa...

Kjempe koselig uteplass!!! Tenker nok dere skal nyte mange kvelder her!!! Skulle hatt litt tak/vegger over noe her også, fort at det blåser for mye til å kunne nyte hele kvelden ute. Blir det som i fjor kan det lett bli kjølig...
Ha ei fin uke!
Klem Annette

Jijji sa...

Jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen; den hagestua deres er knallfin!

Ønsker deg en herlig uke!

Klem fra Jijji

Huset på Bergheim - Gry sa...

For ein flott uteplass!!
Kjempefint og koselig, likte fargane også.....

Dette er min store draum, men med mange prosjekter i lufta, kjem overbygd uteplass litt bak i rekka... Men trøster meg med at det blir ein dag...;-)

Klem Gry

Monica sa...

Hei på deg.
For en kjempekoselig uteplass!!
Skjønner godt at dere koser dere her ;)
Ønsker deg en riktig fin dag!
Smil og klem fra Monica

Fjordlykke sa...

En nydelig uteplass! Så gjennomført og fint! Elsker stilen. Ønsker meg en slik jeg også. Det får bli på hytten hvor vi har overbygg. Disse regnværsdagen, sukk..

God helg!
Klem:)

Joy sa...

WOW så flott - allt var så genomfört! Här hade jag kunnat flytta rätt in!

Skulle gärna haft en sån här hagestue också - men det får bli i framtiden. ;)

Tack för fina ord hos mig söta du!
Ha en mysig kväll! Stor kram Joy

Camilla Ajer Leerstang sa...

Ååå så koselig dere hadde det ute!

Javisst kan jeg tenke meg at dere koser dere masse der ute :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails