NOEN GLIMT FRA MIN VERDEN- PROSJEKTER, INTERIØR, FAMILIELIV OG EN GOD PORSJON HVERDAGSGALSKAP







søndag, mars 07, 2010

Det vakreste stedet på jord...

...og her er vi så heldige å ha hytte:)
73 kvm + 30 kvm hems, omgitt av skog, mark og flott natur:)
Og sist og best av alt; her har jeg mamma og pappa og begge søskenene mine m/fam. i nærheten:)
Merker at jeg begynner å bli ivrig etter å komme litt videre med hytta vår nå. Med drøye 4 timers kjøring, og stadig i "konkurranse" med de andre prosjektene vi har på gang, har det vært litt stillstand en stund.
Hytta er ferdig utvendig (minus takshingel og rekkverket på terrassen), men innvendig har vi fortsatt en hel del å kose oss med:) Deleveggene er for lengst satt opp, og gangen, boden og et av soverommene er nesten ferdig. Målet er at hemsen skal stå ferdig innen sommeren-2010 er over, samt at stua forhåpentligvis er panelt.
Gleder meg veldig til å få nyte denne utsikten:)
post signature

2 kommentarer:

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Steike meg kor mange prosjekt dokke har på gang!:) Spennande! Nydeleg utsikt:)
Klem frå Bjørg

Fru Ruud sa...

Nydelig utsikt!!! Så deilig når det blir ferdig og hytta kan nytes i fulle drag!! Ser dere har litt å hege fingrene i!!
Nydelig hus dere har!!
Klem Annette

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails