NOEN GLIMT FRA MIN VERDEN- PROSJEKTER, INTERIØR, FAMILIELIV OG EN GOD PORSJON HVERDAGSGALSKAP







torsdag, september 09, 2010

Å lære av sine feil...


Ser du den, skatten høyt der oppe?


Jeg kjenner at jeg skammer meg litt når jeg forteller
dette. Men til mitt forsvar, må det sies at det har
blitt gjort i ren uvitenhet...

Det er nemlig mange slike gamle skatter
jeg har vært med på å få avgårde til
bossplassen, hvor de har havnet
i svære containere...:( 
Jeg snakker om gamle vinduer, altså.



Men det gamle loftsvinduet vårt, skal definitivt ikke
ende sine dager på bossplassen. Etter å ha vært
en del av huset i snart 100 år, synes jeg at det
fortjener en god alderdom-
inne i huset :)

Min kjære trodde rett og slett at jeg hadde fått
et illebefinnende da jeg sa at jeg
ville beholde vinduet og ha det til å pynte med.
Men han skal nok få se :)

I morgen kommer kraftlaget for å skifte strømkabelen
som går inn til huset, slik at vi får
gjort veggen ferdig.
Og da skal jeg stå klar og ta imot
det gamle vinduet ♥


En flott kveld ønskes
 ♥

Klemmer fra meg ☺

10 kommentarer:

Ingvild sa...

Så nydelig vindu! Bra du tar vare op et gammelt minne fra huset... Blir nok knall bra som pynt...

grattis med leiligheten - spennende å se hvordan dere fikser på den!

Ha en fin kveld,
klem,I

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Save the windoe plakaten må fram!!☺
Lykke til☺

Klem M♥

Hannes favoritter sa...

Så bra! Det blir nok veldig fint! Jeg driver også å flikker på et gammelt vindu som skal pynte opp inne!

Ha en fin kveld!

Klem fra Hanne

Cathrine Aksnes sa...

jeg elsker slike gamle vindu :) har noen selv :)

flot hus og fin blogg. legger deg på listen min jeg :)

Jijji sa...

Hm... én av mine personlige utfordringer er en livlig fantasi; akkurat nå ser jeg for meg en Randi som spretter tidlig opp imorgen tidlig som simpelthen ikke klarer å vente. En Randi som står og hopper ivrig opp og ned og er bare sååååå klar for at vinduet skal havne i hennes hender. Og når fangsten er hendene er det bare å spurte innendørs for å overbevise sin kjære om at mannen bør slutte å himle med øynene når fruen har en idé;)

Kos deg masse imorgen!
Klem fra Jijji

Fru Andersen sa...

Så kjekt med slike vinduer altså! Og ekstra spesielt er det jo når det har vært en del av huset så lenge;-) Mannen din blir nok måpende overrasket når han får se resultatet tenker jeg!

Gratulerer med leilighet! Må igjen si at jeg er kjmpeinponert over arbeidskapasiteten deres, jammen står dere på altså.

Nydelig ramme under her, stake også, ble skikkelgi flott i grått! Grått vil jeg også spraye med neste gang;-)

Ha en herlig helg!

Lykkeliten sa...

Ååå, så heldig du er!
Slike gamle vinduer er nydelige♥
Du aaaaaner ikke hvor lenge jeg har sett etter det på finn, men det kommer aldri;P Kanskje salhusveien er tingen.... Om det er flere som ikke tenker seg om og kaster de:) Hadde nok aldri tenkt over hvor mye fint de kan brukes til, hadde det ikke vært for bloggverden!;)

Håper dere får en fantastisk helg!
Gleder meg til å se hva du skal gjøre med ditt gamle fine vindu...
Klem♥

Engler, ull og lavendel sa...

Gammle vinduer er så nydelig. Gleder meg til å se det inne hos deg, for du viser vel bilder etter det er kommet inn...
Nydelig hus dere har.

Ønsker deg en flott helg.

Klem fra meg

Unknown sa...

Så koselig med gammelt vindu fra eget hus, blir jo litt spesielt det da ♥ Tror nok mannen her i huset hadde trodd jeg hadde tørnet om jeg hadde sagt noe slikt og, hihi:)

Fy søren og fint huset deres blir altså...

Klem Line

Jannes lille sted sa...

Hei:)
Gamle vinduer er noe helt spesielt! Tror det blir kjempefint inne til pynt!

Ha en fin uke
Klem Janne Merethe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails