NOEN GLIMT FRA MIN VERDEN- PROSJEKTER, INTERIØR, FAMILIELIV OG EN GOD PORSJON HVERDAGSGALSKAP







torsdag, juli 14, 2011

* TREKNING *

Må bare beklage at trekningen på give awayen kommer et par dager for seint.
Tiden strekker liksom ikke til i det hele tatt!!
-Og jeg som trodde at dette kom til å bli en "rolig" sommer;)

For å få ting kjapt og greit unna, ba jeg min lille assistent om å skrive
et tall mellom 0 og 200 på et ark. 
 Valget falt på 28, og eieren av dette loddet er den trivelige dama
Gratulerer til deg!!! Send meg en mail med adressen din til rmeimhjellen@hotmail.com, så sender jeg deg premien din
så raskt jeg kan. Håper du liker den :) 
Tusen takk til alle dere som deltok, og hjertelig velkommen til nye følgere ♥♥

Her går det på "høgg og belegg" med utvasking og innflytning på hytta-
nå nærmer det seg virkelig!!! Endelig:)
Ha en fin kveld!!

3 kommentarer:

flet ogsjov sa...

Herlig med sådan en assistent ! Tillykke til vinderen

Størstepia sa...

Grattis til heldig vinner;) ha en flott torsdagskveld! Klem fra størstepia

fryd&forandring sa...

Hæ, jeg!!!? Jeg vinner jo aldri, hihi!!!! HURRA! Kunne ikke helt tro mine egne øyne da jeg leste bloggen din nå, måtte til og med teste linken for å sjekke om det var min blogg som dukket opp! Men tuuusen takk kjære deg - eller kjære gutten din♥!

Klem

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails