NOEN GLIMT FRA MIN VERDEN- PROSJEKTER, INTERIØR, FAMILIELIV OG EN GOD PORSJON HVERDAGSGALSKAP







tirsdag, desember 13, 2011

God tur...

til verdens beste søster og svoger. Idag starter de
et lite førjulseventyr, med tur til
Brasil og håndball-VM.

- bildet er lånt fra Norges Håndballforbunds nettside -

Av over 200000 som prøvde lykken i en konkurranse hos Møbelringen,
var min søster den eneste ene heldige som vant tur for to-
reise, opphold og håndballkamper:) Snakk om å ha flaks!!
- bildet er lånt fra Google -
Ønsker dere begge en riktig god tur, dette unner jeg dere virkelig.
Kos dere og nyt dagene, og så gleder vi oss til dere
kommer hjem igjen, og noen koselige juledager sammen.
Vi kommer til å sitte klistret, både for å følge med håndballdamene,
og for å se etter dere på tribunen.
Heia Norge og heia dere!!

2 kommentarer:

Marits Hverdagsgleder sa...

Å så heldige de var :) Og så koselig at du gleder deg sammen med dem :)Det er skikkelig hverdagsglede det :)
Ha en fin Lucia-dag!

ps. Har du husket min Give Away? Trekning 20.des.

Gry sa...

Åh, det hørtes deilig ut! ;) Fint innlegg av deg! <3 Vi andre får kose oss her i det dårlige været.. he he.. regn og blest her. Håper på mer snø... En god uke videre til deg ;) Klem fra meg

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails