NOEN GLIMT FRA MIN VERDEN- PROSJEKTER, INTERIØR, FAMILIELIV OG EN GOD PORSJON HVERDAGSGALSKAP







fredag, mars 19, 2010

En liten formiddagstur...


ga dette resultatet:)
Det som skulle være en kjapp, liten tur innom Sletten Senter bare for "å se" litt, endte med noen små "fredagsgaver" til mor:)
Knaggene
og to av te-lysestakene
 fant jeg på Kid,
mens de to andre te-lysestakene dukket opp på Nille.

En tur innom
ble det også, og som vanlig var det maaaange ting der som jeg gjerne skulle hatt med meg hjem...
Men idag klarte jeg faktisk å begrense meg... (kanskje en litt utålmodig samboer gjorde utslaget?)

Med hjem blei disse to skjønningene fra Green Gate:)

Den lille kommoden fikk vi av min samboers farfar, den dukket opp da han ryddet ut av huset for å selge det. Synes den er så liten og søt:)
-Og definitivt mye finere nå som hvit, enn den var som brun.
Samtidig er det jo veldig koselig å se på den og tenke på "farfar".

Her har freden etterhvert senka seg, og nå gleder jeg meg til to fridager sammen med barna og min kjære. Ute pøser regnet ned, så nå er det snart ikke mere snø her. *DEILIG* 

Ha en strålende helg:)

3 kommentarer:

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Kor masse fint du har kjøpt deg!! Hekta på GG du og?;) Det er fort gjort! Gleder meg til kjøpestoppen min er over! Hehehe..
God helg!
Klem frå Bjørg

Bettum Villa sa...

Sier meg enig med Bjørg. Fine ting du har kjøpt og jeg også gleder meg veldig til kjøpestoppen min er over :P hehe. Da blir det SHOPPING!

Klem Madelen

Lykkeliten sa...

Så mye fint! De knaggene var kjempefine=)
Wow, for et hus dere har! Artig å se inni et av alle de fine gamle husene på minde=) Bodd der selv som liten skjønner du;) Utrolig gøy å følge med andre som pusser opp, bygger på, bygger ut osv!
Kjempefint dere har fått det=)

Klem fra Lykkeliten=)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails