NOEN GLIMT FRA MIN VERDEN- PROSJEKTER, INTERIØR, FAMILIELIV OG EN GOD PORSJON HVERDAGSGALSKAP







onsdag, mars 17, 2010

Jeg drømmer...

meg stadig tilbake til Spania, sol og varme:)


3 flotte ukers avbrekk fra snø og kulde mens Kong Vinter herjet som værst-
helt nydelig!!!
Og i år kanskje helt nødvendig?! :)

Tar gjerne turen tilbake til både Marbella, Nerja, Malaga, Mijas, Fuengirola og Benalmadena; flotte byer som det absolutt er verdt å besøke:)
Yngtemann i huset er den som er aller mest ivrig etter å dra sydover igjen. Når vi spør han om hva vi skal finne på, er han ikke det minste i tvil. "Dra til Faaaania, gå på stranden, spise is og bade."


Egentlig skulle man vel tilbrakt kvelden på en eller annen irsk pub og feiret St. Patricks Day, men ikveld blir det verken Kilkenny eller Guiness på meg. Blir sløvekveld de luxe her, regner med at sofaen og fjernkontrollen blir mine beste venner de neste par timene. Og så min kjære samboer da:)

Ha en flott kveld!
post signature

1 kommentar:

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Ååå!! Eg og drøyme om syden og varme. Har funne vår yndlingsplass i Hellas vi då, på øya Naxos. Nydeleg der! Blir kanskje en tur i september! Herleg! :)
Kjekt du ville vere med på Give Away!:)
Ha ein fine sløvekveld :)
Klem

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails