NOEN GLIMT FRA MIN VERDEN- PROSJEKTER, INTERIØR, FAMILIELIV OG EN GOD PORSJON HVERDAGSGALSKAP







onsdag, april 07, 2010

AWARD :) Så gøy!

Idag har jeg vært så heldig å få en award fra
Anki med den flotte bloggen Landlige Hjem.
Tusen takk, snille Anki:)

Med awarden følger det en liten utfordring:

* Kopier awarden til bloggen din

* Link til den du har fått den av

* Fortell 7 interessante ting om deg selv

* Send den videre til 7 andre bloggere

Og ja, å skulle fortelle 7 interessante ting om seg
selv var VIRKELIG en utfordring...

Ok, here we go:)

- Høyere enn alt annet på denne jord, setter jeg familien min

- ”Nei, å møte mannen min på by`n, det er liksom ikke min greie”.
 Lenge tenkte jeg den tanken,
og de som kjenner meg veldig godt
 ler nok av at jeg før var veldig
så bestemt på dette feltet.
For hvor møtte jeg min kjære?
 Jo, nettopp på by`n :)

- Hvis jeg skulle nevne en religion
som jeg heller litt mer mot enn de andre,
må jeg nok si buddhismen.
Er veldig, veldig fascinert av denne filisofien,
men jeg har ingen konkrete og umiddelbare planer
om å bli munk altså...
 
- Da jeg som 15-åring skulle bestemme meg
mht valg av videregående skole,
mente min storebror at jeg burde bli tømrer,
slik som han. Jeg valgte å følge mine
foreldres anbefaling om 3 år
på allmennfag. Men idag angrer
 jeg litt på at jeg ikke hørte litt mer på min bror...
 
- Etter 6 års utdannelse på høyskole for
å bli adjunkt med opprykk, har jeg valgt
å legge læreryrket på hylla (ihvertfall for en periode)
for å jobbe sammen med min kjære innen
det som er hans fag.

- Har alltid mange planer om oppussing og rehabilitering:)
Og om jeg ikke har noen egne prosjekter å planlegge,
bistår jeg mer enn gjerne familie og venner

- Til min samboers store fortvilelse,
er jeg en ekte landkrabbe og deler ikke hans
lidenskap for sjølivet(er oppvokst ved et stort ferskvann).
Har ikke badet i sjø siden jeg var 4-5 år gammel,
er ordentlig pysete sånn sett. 
Er redd for alt dette skumle, ukjente
som kan skjule seg i havet....
Men ikveld var jeg faktisk med på på sjøfiske,
så det er jo håp om forbedring:)


Sånn, det var det... Vet ikke helt hvor interessant dette ble,
men det var vel egentlig det beste jeg kunne
klare på en sein onsdagskveld.
Ser at også Bjørg med den fine og inspirerende bloggen
Huset ved fjorden har valgt denne varianten
- idag er jeg copycat:)
Jeg velger nemlig å la denne awarden
gå videre til alle dere som er innom bloggen min:)
Så nå er det bare å hive seg i det
og fortelle 7 interessante ting om seg selv.
*LYKKE TIL*

For øvrig må jeg beklage at jeg ikke har vært
så flink til verken å lage nye blogg-innlegg
eller å kommentere i det siste.
Lover å komme sterkere tilbake!
Klemmer:)
post signature

1 kommentar:

Fru Ruud sa...

Grattis med Award! Alltid gøy å høre nye ting om bloggvennene...
Bloggingen tar litt tid, så her har det også vært litt stille i det siste... Plutselig så mye annet en skulle ha gjort!
Ha en fin kveld!!
Klem Annette

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails