NOEN GLIMT FRA MIN VERDEN- PROSJEKTER, INTERIØR, FAMILIELIV OG EN GOD PORSJON HVERDAGSGALSKAP







fredag, april 09, 2010

Jobbe, spise, sove; slik går dagene...

Den siste uka har vært en skikkelig jobbe-marathon
for meg og min kjære samboer.
Vi har stort sett ikke fått gjort annet
enn å jobbe, spise og sove, og har hatt
en tilværelse som overhodet ikke
er forenelig med familieliv.
Våre to små solstråler lever derfor
glade dager hos sin mormor og morfar,
hvor de for øvrig også har en onkel, en tante,
2 kusiner og 2 fettere å være sammen med.
Og så alle dyrene på gården da:)

 Begge guttene er strålende fornøyde med å være der
mens mammaen og pappaen jobber.
Blide og glade forteller de ivrig i telefonen
om alt de rekker å oppleve i løpet av en dag.

Merker at jeg for alvor begynner å savne dem nå,
men nå er det ikke så lenge igjen til de kommer hjem igjen.

Hjem igjen skal vi etterhvert også:)
Inntil videre får jeg benytte ledig tid til
å nyte den fine utsikten vi har her.

Idag oppdaget jeg forresten en liten, lokal blomsterbutikk
som så ut til å ha mye fint.
I morgen må det nok bli en tur innom der,
hvis jeg rekker det.
Bare for å "se" litt, liksom:)

Ha en fin fredagskveld dere!

post signature

5 kommentarer:

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Haha.."sjå" litt liksom? Gleder meg til å sjå kva du har "sett" :P
Ikkje slit deg ut no då!
Ha ein fin kveld:)
Klem

Trine sa...

tusen takk for koseli kommentar :D
Alltid kos å bli "kjent" me nye bloggera!

Ha en fortsatt flott fredagskveld/natt :)

klæm Trine

silje n sa...

hei:) koselig blogg:) fant den helt tilfeldig, kjente igjen d fine huset i svingen:)
må hilse tobias og christian, savner ungene i bhg. har vært altfor lite på besøk, fy meg. skylder på kolikkbarn, alt for mye snø og bil mangel:) men no e våren her og eg e klar for hyppigere besøk:)traff no christian sist gang eg var i bhg, han var veldig interessert i nicoline hehe tror han ønsker seg en lillesøster;) klem silje fra bhg

Sofie sa...

Utrolig nydelige bilder du har tatt. Håper du snart får tid til å slappe av og ikke bare jobbe, spise, sove :)
Ser ut som dere også har strålende sol - håper du får en fin helg!
Stor klem fra Sophie Mari

Martilie sa...

Nydelig blog og fantastisk flotte bilder!

Lykke til med alle prosjekter -høres ut som en kjent sak.

Bobler litt over av ideer når våren kommer, men tiden strekker ikke helt til.. Men planer er jo halve gleden :)

Ha en flott søndag!


Tove

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails