NOEN GLIMT FRA MIN VERDEN- PROSJEKTER, INTERIØR, FAMILIELIV OG EN GOD PORSJON HVERDAGSGALSKAP







torsdag, desember 01, 2011

Endelig i gang ;)

Lykken var stor, da gutta kom hjem fra skole og barnehage idag. Da var nemlig adventskalenderen på plass:) -Ørlite forsinket, men ikke
seint at de hadde problemer med å få gjort unna pakkeåpningen
på den aller første desember-dagen da:)
Kalenderen ble laget i fjor, det kan se du se HER.

Her ryddes siste rest av torsdag unna, og mor i huset gjør seg klar for nye
episoder av "Criminal Minds". Elsker den serien, jeg blir
sånn akkurat passe herlig skremt- og litt redd;) 

En fin torsdagskveld ønskes ♥

2 kommentarer:

Fru Andersen sa...

Heisann!

Så koselige bilder til julekort du har tatt! Elsker slike øyeblikk-bilder som forteller noe og ikke er så oppstilt;-)

Mine to eldste var også litt av noen murmeldyr, da de var små sluttet barnetv på NRK 18.30 presis og da var det rett i seng. Jeg husker at barnetv plutselig begynte å vare til 18.40 og jeg og mannen vurderte å klage til NRK siden jentene da selvfølgelig vill være opp ti min ekstra;-)

Ha en fin kveld og en god natt!

Lill sa...

Hei snuppa
Gratulerer med julekalender premie..

Send meg en mail du..
klem fra Lill

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails