NOEN GLIMT FRA MIN VERDEN- PROSJEKTER, INTERIØR, FAMILIELIV OG EN GOD PORSJON HVERDAGSGALSKAP







torsdag, desember 01, 2011

Endelig i gang ;)

Lykken var stor, da gutta kom hjem fra skole og barnehage idag. Da var nemlig adventskalenderen på plass:) -Ørlite forsinket, men ikke
seint at de hadde problemer med å få gjort unna pakkeåpningen
på den aller første desember-dagen da:)
Kalenderen ble laget i fjor, det kan se du se HER.

Her ryddes siste rest av torsdag unna, og mor i huset gjør seg klar for nye
episoder av "Criminal Minds". Elsker den serien, jeg blir
sånn akkurat passe herlig skremt- og litt redd;) 

En fin torsdagskveld ønskes ♥

3 kommentarer:

Fru Andersen sa...

Heisann!

Så koselige bilder til julekort du har tatt! Elsker slike øyeblikk-bilder som forteller noe og ikke er så oppstilt;-)

Mine to eldste var også litt av noen murmeldyr, da de var små sluttet barnetv på NRK 18.30 presis og da var det rett i seng. Jeg husker at barnetv plutselig begynte å vare til 18.40 og jeg og mannen vurderte å klage til NRK siden jentene da selvfølgelig vill være opp ti min ekstra;-)

Ha en fin kveld og en god natt!

Lill sa...

Hei snuppa
Gratulerer med julekalender premie..

Send meg en mail du..
klem fra Lill

Fabelaktig sa...

Hei!

Takk for at du deltok på utfordringen inne hos meg :) Nå er favorittene valgt ut, ta en titt inne hos meg!

Fabelaktig start på uken til deg!
klem

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails