NOEN GLIMT FRA MIN VERDEN- PROSJEKTER, INTERIØR, FAMILIELIV OG EN GOD PORSJON HVERDAGSGALSKAP







søndag, mars 18, 2012

FAMILIEFORØKELSE :)

Etter det man kan kalle noe i overkant av en bitteliten kjøretur
over fjellet og til Lom, er 4 blitt til 5:)

Ny i huset er nydelig liten jentevalp på 8 uker, en herlig blanding av
Cavalier King Charles Spaniel og Tibetansk Spaniel.
Hun er veldig tillitsfull og grei, og ser ut til å ha roet seg fint her hos oss.
Gutta i huset er i lykkerus over å ha fått en liten lekekamerat,
og fortvilelsen er stor når hun heller vil sove enn å leke;)
Og soving er det mye av!
Det har blitt noen "hive-på-seg-sko-i-full-fart-turer" ut i løpet av dagen,
men det har gått veldig fint. Så hvis hun fortsetter slik, er det ikke så
lenge til hun er "stue-ren". Flinke lille jenta vår ♥
Tusen ♥-lig takk for alle koselige kommentarer mht både loftsstue og
huset vårt. Dere gjør meg så glad:) Er lei for at jeg ikke får
kommentert like mye hos dere som før, jeg sliter fortsatt med en kranglete
kropp og lite overskudd... Men med våren like rundt
hjørnet, er det håp om framgang:)

Nyt siste rest av helgen!!

15 kommentarer:

Jijji sa...

Så nydelig hun er!Hva skal "barnet" hete da? Kos dere masse med hunden og så håper jeg energien og formen er tilbake veldig snart for deg ;)

Klem fra Jijji

Jatte sa...

Åååå, så fin!

Kos dere, valpetiden kan være slitsom, men sååå kos også!

Ett tips, start treningen tidlig allerde nå etter ett par dager kand ere begynne og trene på enkle kommandoer, og dra på valpekurs annbefales for både hund og eier :D

Ha en fin kveld,
Klem Jatte:)

Nennes sa...

Åååå så nydelig, så kos med hund!

MissMette sa...

Hei Randi :)
Så herlig innlegg, og så skjønn liten jentevalp ღ aldeles nydelig... å, sukk ღ Skal ta meg en runde nedover her hos deg å titte litt, en liten stund siden jeg var innom ser jeg... Jeg også har slitt med sykdom og lite energi, så føler med deg ღ Ta det med ro og nyt dagene og deres nye skjønne familiemedlem ღ Stor klem fra Mette :)

Marits Hverdagsgleder sa...

Åååå så herlig hun er! Gratulerer!
Jeg har selv to Cavalier'er, en han som henter Linus og har samme farger som din valp, og ei tispe som heter Lexie som er sort og brun. Veldig snille, glade og koselige hunder.
Ha en koselig valpetid!

Bettum Villa sa...

For ei herlig lita jente!! Gratulerer! Hos dere blir det kos for henne vettu.
Gleder meg til å se bilder av henne fremover.
Klem Madelén

Fru Andersen sa...

Naaah! Så skjønn:-)

Gratulerer!

God uke til dere, både to-beinte og fir-beinte;-)

Fjordlykke sa...

Gratulerer!!! Nydeligste herlige valpejenten!!!

Klem:)

Monica sa...

Hei på deg.
Åååå, så skjønn!
Gratulerer med nytt familie medlem!
Ønsker dere en riktig fin kveld.
Klem, Monica

Huldra sa...

Herremin, så skjønn en liten venn! Gratulerer med baby i huset. :)

Takk for at du ville være med i Løv lotteriet mitt. Da ligger lodd nr. 202 og 203 i potten til deg.

Natthilsen fra Huldra :)

Camilla sa...

NYYYYDELIG!

Titt innom for en gledelig overraskelse hos Villa Greve, du har vunnet!

Hilsen Camilla.

Tove `blogg verden sa...

Så vanvittig skjønn ♥!!! Heldige dere :)
Må nesten være verre med bursdagsmaraton i januar? Tenker etter en desember med mye godt :D
Nyt søndagen!! Minstemor har fortsatt høy feber her, og ba om å få sove :S Liker ikke!!!
Klem Tove

Unknown sa...

Åååå, så skjønn ♥
Gratulerer med baby i hus:)

Kristine sa...

Hellandussen for en nydelig liten skatt. Godt hun er kommet seg på plass og til ro hos dere :) Kos dere med den søte lille.

Anonym sa...

Gratulerer så masse:)
Har en tibbe selv så dere kommer til å få mye gleder fremover.
Nydelig valp.

Mvh.janne

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails