NOEN GLIMT FRA MIN VERDEN- PROSJEKTER, INTERIØR, FAMILIELIV OG EN GOD PORSJON HVERDAGSGALSKAP







tirsdag, mars 27, 2012

Påskeblomst;)

Ikke en eneste skjønn påskelilje er kommet i hus i år... Derimot har en litt tøffere påskeblomst flyttet inn, nemlig en gul Calla.
Den vakre liljen smiler mot meg hver morgen mens jeg spiser frokost, og om så regnet øser ned, er det likevel solskinn innendørs :)
Ikke mange dagene igjen til påskeferie nå:) Herlig!!
Idag har vi fått satt opp litt mer gjerde rundt huset. Med en liten, nysgjerrig hund som så gjerne vil se seg rundt både her og der, er det greit å kunne
stenge av litt. Så nå er det helt trygt for lille Fionaen vår å leke i hagen.
Bilder kommer:) 

Ha en strålende tirsdagskveld! 

7 kommentarer:

Jijji sa...

Jeg har maaaange favorittblomster, dette er én av dem ;) Jeg kjøpte nylig en rosa til meg selv :)

Ønsker den en fortsatt fin uke!

Klem fra Jijji

★ Leonore ★ sa...

Så flott blomst! Herlig med gult. Så gøy at du ville delta i min "gi-bort".
God natt! ;)

Myke minutter sa...

Calla er jo bare en helt nydelig blomst!! Jeg har ellers en utfordring akkurat nå med tema vis frem din kommode, kanskje du vil delta :) Ha en herlig onsdag! Klemmer

Min stil sa...

Knallfin blomst. Jeg er ikke noe glad i gult, men denne kunne definitivt ha fått en plass hjemme hos meg.
:) Susanne

Fru Ruud sa...

Hei
Takk for koselig kommentar!! Kan liksom ikke skylde på at jeg er gravid eller noe heller... Har bare vært andre ting som har opptatt tiden.
Håper på å bli en bedre bloggvenn framover!
Ellers har dere jo fått det helt supert på loftet!!!
God helg
Klem Annette

Vibeke / Mammas Hus sa...

Kjempefin blomst! :)

Håper dere får en fin påske :)

Gry sa...

Frisk og fin! Gult er kult :) Riktig god påske, og grattis med familieforøkelsen! Skjønn da :) Kos dere! Klem fra meg <3

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails