NOEN GLIMT FRA MIN VERDEN- PROSJEKTER, INTERIØR, FAMILIELIV OG EN GOD PORSJON HVERDAGSGALSKAP







søndag, mai 13, 2012

Nytt gjerde


Nytt gjerde er kommet opp i hagen, og grunnen til det,
ser dere nede i venstre hjørne:)

 Det er ikke så altfor store hageflekken hun har å boltre seg på, lille Fionaen vår. Men så er hun jo ikke så altfor stor selv heller;) Og hun koser seg!

Vi er etterhvert blitt ganske erfarne når det gjelder gjerdebygging.
Det er egentlig fort gjort, værre er det å male det...

Håper du har hatt en fin helg.
Nyt siste rest av den:) 

6 kommentarer:

Beth-Alice sa...

Det blei no skikkelig fint, tante! :- )
Gleda meg til dåkker kommer hjem no! :)Hils :)

Fjordlykke sa...

Åå den lille søtingen! En nydelig valp! Så flinke dere er! Vi må få opp gjerde her også. Molly hopper over den midlertidige ordningen vi har..

Ha en fin søndag!
Klem:)

Bettum Villa sa...

Det første bilde der fikk meg virkelig til å flire og tenke på min egen hund. Det blikket var kostlig! :D
Jeg må også si takk for så hyggelig kommentar. Du er snill.
Klem Madelén

Hannes favoritter sa...

Næmmen såååå nydelig!!!! Lurt å sette opp gjerde så hunden kan gå fritt! Ha en strålende 17. mai!

Klem fra Hanne

Lill sa...

Heihei snuppa
Koselig melding på mårran...
Ta en titt på bloggen min:)

stor klem fra Lill

Drømmeland sa...

Hei hei :o).
Gratulerer du ble vinner av min give away :o).
send meg din adresse på mail og skiltene kommer hjem til deg.
Kjempe fin blogg du har, la meg til som følger :o)
Klem Nina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails