NOEN GLIMT FRA MIN VERDEN- PROSJEKTER, INTERIØR, FAMILIELIV OG EN GOD PORSJON HVERDAGSGALSKAP







fredag, november 30, 2012

Himla god brownies!!

I løpet av kort tid har jeg gått fra "litt under middels glad i" brownies
til "veldig, veldig glad i" brownies.
Og det på grunn av denne oppskriften:
6 egg
og
9dl sukker
vispes til eggedosis.
(nei, det er ikke snakk om småtteri`)
 
4,5 dl hvetemel
6-9 ss kakao
og 2 ss vaniljesukker
blandes sammen og vendes forsiktig inn i eggedosisen.
 
375 g margarin smeltes, avkjøles og røres i.
 
Smør langpannen(bare litt) ev. bruk bakepapir.
Stekes i nedre del av ovnen, 150 grader i ca 35 min.
ENJOY :)
Sakte, men sikkert er jeg kommet i gang med forberedelsene til advent og jul.
Kanskje på tide, når moroa starter allerede søndag;)
* Fin fredagskveld til deg *
 

4 kommentarer:

Monica sa...

Så flott at du frister. Fy søren fikk lyst på nå :)

Anette sa...

Ligger en overraskelse til deg på bloggen min ♥
Klem Anette

Beth-Alice sa...

herreguuuud, den så vilt god ut!! :) håper du har planer om å vise dine bakekunnskaper en gang eg er i nærheten :D

God helg til dåkke!! :D

Elin Sundström sa...

Hei!

Jeg jobber for nettstedet Alleoppskrifter.no der brukerne kan søke gjennom titusener av oppskrifter fra norske mat nettsteder og blogger.

Jeg la merke til at du har smakfulle oppskrifter i bloggen din og jeg vil gjerne foreslå deg til å ta en titt på Matbloggtoppen her: http://www.alleoppskrifter.no/matbloggtoppen

Vi er for tiden rangert som den nest største side i verden i vårt marked der vi er i 37 forskjellige land. Alleoppskrifter.no har et stort antall besøkende som genererer høy trafikk fordi har over 20.000 unike besøkende / dag.

Hvis du ønsker å legge din blogg til listen og få resept indeksert på Alleoppskrifter.no, er alt du trenger å gjøre å følge instruksjonene her: http://www.alleoppskrifter.no/ga-med-i-matbloggtoppen

Varme hilsen,

Elin, Alleoppskrifter
http://www.alleoppskrifter.no/

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails