NOEN GLIMT FRA MIN VERDEN- PROSJEKTER, INTERIØR, FAMILIELIV OG EN GOD PORSJON HVERDAGSGALSKAP







mandag, juni 07, 2010

Gi meg helgen i reprise, takk!

Er omsider kommet tilbake til hverdagen etter en
helg som enkelt kan beskrives med to små ord:
HELT FANTASTISK!!!


Fredag kveld fikk vi min storesøster m/fam. i hus,
og med 9 stk samlet under ett tak, var det stor stemning
fra tidlig morgen til sent på kveld. 

Mine snart 32 år til tross,
så føler jeg meg ennå som en liten fugleunge når min kjære
søster brer sine store, trygge og omsorgsfulle vinger ut

Med en aldersforskjell på 8 år, har jeg nok
gjerne i hennes øyne ofte vært en plagsom liten
"rumpedilter" som maste forferdelig, og som hun ikke var
så altfor interessert i å ha på slep når hun var med vennene sine.
Men nå er vi verdens beste venner

Barna lekte og koste seg sammen,
og det samme gjorde vi voksne.

Lørdag stod shopping, grilling og vin på
programmet, mens jeg søndag kveld hentet fram den kulturelle delen
i meg. Kvelden ble tilbrakt i Grieghallen på Festspill-konsert,
en flott opplevelse med flinke aktører som virkelig imponerte
Og sjarmerte;)

Ønsker dere en flott uke!


post signature

7 kommentarer:

Ingvild sa...

Hørtes ut som en helt fantastisk helg... Akkurat slik den skal brukes :o)

Tusen takk for hyggelig kommentar hos meg... Det er så kjekt når du legger igjen dine koselige ord...

God natt,
klem,i

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

AAah, høyres ut som ei fantastisk kjekke helg! Har hatt ei slik sjølv, herleg!:)
Håpa veka blir fin og;)
Klem:)

Bettum Villa sa...

Hørtes jo helt herlig ut! Ønsker meg også en slik helg i reprise (men da vil jeg gjerne ha fri fra jobben).

Klem Madelén

Anonym sa...

Høres ut som en herlig helg.
Har en award til deg hos e\meg.
Ønsker deg en flott uke.
Klem fra Mio

Unknown sa...

Så herlig! En fantastisk helg du har hatt! Herlig å høre!♥ Selv har jeg en søster som er 1 år yngre enn meg og vi har alltid vært nært knyttet til hverandre!:) Vi er søstre og bestevenner!♥
Tuuusen takk for dine varme gode ord på bloggen min, den varmet stort i mitt hjerte skal du vite!!♥♥♥
Nydelig bilde!:)
Ønsker deg en nydelig uke, nyt av sommerdagene :)
Go`e klemmer fra meg,
Anki

Lykkeliten sa...

Høres ut som en fantastisk helg ja!
Koselig å lese det du skriver om din søster=) Kanskje jeg mine søstre og jeg har det slik om noen år! Akkurat nå er de bare plagsom;P De er tenåringer, og jeg er et sted de kan få påfyll av mat,penger og søvn! hehe....

Håper du har en fantastisk dag i solen! Utrolig deilig i dag=)
Klem

Fru Andersen sa...

Enig! Reprise! Men herlige dager nå også da, ihvertfall for meg som har fri;-)

Kos deg i kveld!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails