NOEN GLIMT FRA MIN VERDEN- PROSJEKTER, INTERIØR, FAMILIELIV OG EN GOD PORSJON HVERDAGSGALSKAP







torsdag, juni 10, 2010

Vinnerlykke, del 1


"Det viktigste er ikke å vinne, men å delta."
Men jammen er det gøy å vinne også:)

For litt siden, fikk jeg
en fin, liten sjablong i posten.
Den kom fra Hilde Heimdal.

Tusen takk, Hilde, for alle de fine konkurransene
du har på bloggen din
Det er så utrolig gøy å være med,
og selvfølgelig er det ekstra gøy når man er så heldig å vinne.
Sjekk ut Hildes blogg, der finner du også link til
den flotte nettbutikken hennes.

Sjablongen har vært flittig i bruk de siste dagene,
og et av resultatene ser dere her.


Sist vi var hjemme hos mamma og pappa, var vi,
som vi så og si alltid pleier,
en tur i fjæra. Det er så gøy for ungene å få "plukke" litt der,
se på ting og å kaste stein i vannet.
Minst like gøy er det for moder`n, som hver gang finner noe å ta
med seg hjem, som feks. denne lille rekveden.





Også min kjære, som ikke alltid er like overbevist over mine små
prosjekter, syntes at dette ble stilig
Og det må jeg jo være fornøyd med?!
 

Men dette er ikke det eneste jeg har vært så heldig
å vinne i det siste.
Jeg er så fornøyd og glaaad!!!
Fortsettelse følger... :)

Nyt kvelden, jenter-
snart er det helg igjen

post signature

8 kommentarer:

Anonym sa...

Gratulerer med den flotte gevinsten. Så kreativt og så stilig det ble.
Gleder meg til å se fortsettelsen på din vinnerlykke, spennende.
Ha en flott torsdagskveld.
Klem fra Mio

Lena Celine sa...

Grattis med gevinsten! Jeg har også vært så heldig å vinne hos a Hilde par ganger.
Jeg elsker også drivved. Men dårlig med det her i skogen. thi, hi...

Klemmer fra Lena

Ingvild sa...

Grattis så mye med vinnerlykken. Sjablonger er morsomme... Jeg liker også å gå i fjæra og lete etter fine ting å pynte med! Rekveden du har funnet var ordentlig flott - og lekker med din nye sjablong.

Ha en fin kveld,
klem,I

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Det vart heilt nydeleg! Må ein tur i fjæra trur eg;) Flott stickers og:)
Ha ein fin kveld!
Klem:)

Hverdagsmamma´n Anita sa...

Det var jo stilig! Jeg har også vunnet den samme sjablonen og GLEDER meg til å bruke den snart på ulike prosjekt jeg har i tankene :)
Ha en nydelig helg!
Klem Anita

Jijji sa...

Gratulerer så masse med gevinsten!
Det ble kjempefint!
Synes det er så tøft med sånt rekved, men hver gang jeg kommer på at jeg skal lete etter det selv, finner jeg aldri noe i fjæra.
Men det er vel bare å lete videre?

Ha en fantastisk helg!

Klem fra Jijji

Villa Minde sa...

Javisst er det artig å vinne også!! Gratulerer så mye. Utrolig fint med tekst på rekveden og nyyydelig sinkhus ;o) Ønsker deg en strålende helg! Klem

SukkerSnella sa...

Gratulerer med fin premie:)
jeg har sikkert deltatt på 20 giweaways og aldri vunnet noen ting - jeg mangler nemlig vinnerlykke -(noe som er veldig vesentlig når man ønsker å vinne..)


ha en fin søndag:))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails