NOEN GLIMT FRA MIN VERDEN- PROSJEKTER, INTERIØR, FAMILIELIV OG EN GOD PORSJON HVERDAGSGALSKAP







fredag, august 27, 2010

Eeeeendelig helg...

...og for en helg det blir!!!

Denne helgen har jeg virkelig ventet på :)
I morgen er det nemlig klart for det BT omtaler som 
tidenes største kulturarrangement i Bergen.
Om drøyt en døgn, går A-ha på scenen
på Brann Stadion;
en scene som er hele 60 meter bred.
Jeg gleder meg noe heeeelt
sinnsykt!!

Ellers har det vært en spennende
dag for oss idag;)
Jeg gleder meg så veldig til
å kunne fortelle dere om det, og det skal
jeg gjøre så raskt alle formaliteter
og papirer er i orden ♥


Med noen bilder fra badet i 1. etg.,
ønsker jeg dere en riktig
god helg.
Husk å nyte også de små
øyeblikkene:)








Klem, Randi


10 kommentarer:

Hilde Heimdal sa...

Stilig og koselig :o)

Fruen sa...

Lekkert bad :)
Ha en trivelig helg :)

Siljes Hobbyrom sa...

Dette hørtes morro ut ;)

Koselige bilder fra baderommet!

Håper du storkoser deg i helga ;)
Klem

Jijji sa...

Har nok sagt det før, men jeg sier det igjen; veldig lekkert bad dere har! (Litt misunnelig;)
Litt nysgjerrig på disse formalitetene og papirene du snakker om...

Ha en fortreffelig helg og kos deg masse på konsert imorgen!!!

Klem fra Jijji

Hvite tulipaner sa...

God helg og kos deg så mye på konserten!
Fint bad dere har!
Klem

Martilie sa...

Lekkert bad! I like :)

God helg og kos dere masse på konsert!

Klem fra Tove

Christine sa...

So fint bad :)Og tipp om eg e nysgjerrig på dei formalitetane og papira.. ;)

Kos deg masse på konsert, og ha ei toppers helg!

KLemmer :)

Randi sa...

Å...berre litt misunneleg for den konserten.... ;-)
Blir sikkert knallbra!
Hmm....formaliteter og papirer... hørtes spanande ut... :-D
Ha ei kanll konsert i kveld!
Klems

Gry sa...

Så herlig innlegg!! Kjenner gleden bare strømmer helt hit ;)) SÅ utrolig deilig når alt kjennes så bra ♥ Lekkert bad dere har og en nydelig plass det er bilde av i headeren din! Tusen takk for koselig hilsen hos meg, det varmer ♥ Fortsatt herlig helg videre til deg ;) Klem Gry

Fru Andersen sa...

Så fint et bad! Håper du hadde det supert på konserten i går, mannen min var der og han forteller at det var helt utrolig fantastisk;-)

Skjønn liten kroko under her!

Søndagsklemmer!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails