NOEN GLIMT FRA MIN VERDEN- PROSJEKTER, INTERIØR, FAMILIELIV OG EN GOD PORSJON HVERDAGSGALSKAP







tirsdag, august 24, 2010

Ornament


Egentlig tenkte jeg å ha ornament-wallstickeren
i hagestua som vi bygget
tidligere i år.

Men siden jeg ikke syntes den passet helt inn
på den veggen den var tiltenkt,
har den fått plass på kjøkkenet,
på innredningens dekkside
mot kjøleskapet.


Jeg var litt spent på hva min bedre halvdel
kom til å synes... ;)
Han pleier jo å ha en mening om
det meste, også når det
gjelder interiør...


Men han syntes faktisk at det
ble veldig fint


Wallstickeren har jeg vunnet hos
Hilde Heimdal.
Nettbutikken hennes finner du her.
En tur innom anbefales
på det sterkeste


Kjære, søte dere som legger igjen så utrolig
koselige hilsener til meg.
Tusen takk for gode ord

Nyt kvelden, jenter!
Det skal jeg :)



post signature

9 kommentarer:

Dreamgirl sa...

Den var skikkelig fin :) Må nok en tur innom Hilde Heimdal ja

Fossestua sa...

Ble veldig fint :)

Bettum Villa sa...

Synes også det ble veldig stilig!

Klem Madelén

Randi sa...

Det der vart jo veldig fint då.
Stilig, passa utruleg godt akkurat der.
Og så stilig dei var dei Lørdagsgodis-skålene du hadde kjøpt. Råkule!
Takk for koseleg kommentar inne hjå meg, kjekt å høyre at du ikkje er lei av å høyre om sommerfunna mine... :-)
Ha ein fine kveld vidare.
Klems

Fru Andersen sa...

Det ble skikkelig fint! Så lurt å feste den på siden av kjøleskapet, og så var ornamentet så fint;-)

Godt husbonden var enig da!

Tirsdagsklemmer!

Ingvild sa...

Nydelig wallsticker! Du har funnet en fin plass til den der!
Bra mannen også likte den godt!
Klem,I

Lykkeliten sa...

Så koselig og fint:) Godt mannen med meninger var enig;) Her også er det meninger om det ene og det andre. MEN når jeg faktisk spørr først, da er det: "samma det" ;-P
Likte bekeplaten din kjempegodt.... hehe Angrer bittelitt på at vi ikke valgte mørkere!

Og du, høres deilig ut med en som hopper over trassen... Kanskje dvs at minste her gjør det?! Håper i det lengste på det;)

Ha en fantastisk kveld!
Klem♥

Jijji sa...

Wallstickersen ble kjempefin der. Likte også brettet ditt med GG-kopper og kannen med blomster. Så koselig du har gjort det:)

Ønsker deg er fortsatt fin uke!
Klem fra Jijji

Martilie sa...

Kjempeflott! Utrolig hvor mye et ornament gjør :)

Supert med en mann som både har meninger og er enig :)

Klem fra Tove

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails