NOEN GLIMT FRA MIN VERDEN- PROSJEKTER, INTERIØR, FAMILIELIV OG EN GOD PORSJON HVERDAGSGALSKAP







onsdag, august 25, 2010

Rammer, rot og rydding :)


Omsider har noen av bildene jeg har hatt
liggende, kommet i ramme. Rammene
ble kjøpt på Ikea for snart
2 måneder siden.
Så jepp, TTT i denne heimen ;)

I samme slengen fikk jeg rydda bort en del
av tingene som stod på avlastnings-
bordet i gangen.

Gangen vår, slik den var da vi kjøpte huset,
og hvordan den ser ut idag,  ser du her 


Ikke så mange ting igjen på bordet nå ♥
Lykt og lampe fra Ikea.
Loppis-kammersstake som er sprayet hvit,
rekved med sjablong fra Hilde Heimdal,
liten rottingball fra Skeidar 
og heklet løper fra tante.
Og så to ny-innrammede gutter :)


Jeg regner ikke med at disse tingene
blir stående så lenge.
Moroa er jo å flytte rundt
på ting;)


En fin kveld ønskes-
nå nærmer helgen seg :)



post signature

7 kommentarer:

Christine sa...

Hei!
Alltid kjekt å få rydda litt, og forandra på ting so står plassert rundt omkring :)

1000 takk for kommentar inne hjå meg :)

klem

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Her blir ting og tang flytta på heile tida..det er jo det som er moro ja! Tøfft med veggord på den rekveden!:)
Ha ein fin kveld!
Klem:)

Hilde Heimdal sa...

Så koselig !!! :)

Du det ble såååå fint med den stickersen på kjøkkenet ditt asså....

men så har du et nydelig kjøkken å da ! Jeg får ikke til å pynte sånn jeg.....

Anonym sa...

Så fint du har pyntet.
Kikket på innlegget om hvordan det så ut før, litt av en forandring, gangen er kjempestilig nå.
Kjekt å pynte og rydde litt nå når det ser ut til å være slutt på uteværet.
Ønsker deg en fin onsdagskveld.
Klem fra Mio

Ingvild sa...

Ja det er herlig å få ryddet litt. Her burde jeg også fått ånden over meg og fått ryddet og endret litt. Flotte ting du har på avlastningsbordet!

Klem,I

Fru Andersen sa...

Det er jo det som er morro, flytte litt rundt på ting og tang;-) Må innrømme at jeg kjøpte to rammer før jul som ennå ligger i kjelleren...kremt.. Kanskje i morgen?!

Ha en fiiin kveld og god natt!

Lykkeliten sa...

Hehe, nei var vel egentlig ingen som ventet seg DET i et innlegg en vanlig onsdag;P

Så fint du har det:) Jeg bare flytter rundt på alt, uten å noen gang bli fornøyd... Menmen, en dag så slutter jeg vel med den evige runddansen med stasjet;)

Ønsker dere en strålende torsdag i morgen! Klem♥

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails