NOEN GLIMT FRA MIN VERDEN- PROSJEKTER, INTERIØR, FAMILIELIV OG EN GOD PORSJON HVERDAGSGALSKAP







onsdag, desember 21, 2011

Ikke lenge igjen nå ♥

Snø, sol og en fridag som skal brukes til å male i loftsstua og pakke inn
siste rest av julegaver. I går kveld hadde vi våre kjære
naboer på besøk, og vi koste oss med koldtbord og noe
godt i glasset;) En koselig kveld

Idag har vi vært på julefrokost i barnehagen til minstemann, en
koselig tradisjon som er et "must" hvert år. Det begynner å bli
en del år siden vi har vært der med bare ett barn, og førsteklassingen
vår syntes at det var litt leit i morges da han måtte gå på
skolen, framfor i barnehagen...
Seinere idag kommer svigers og lille-svogeren min til kaffe, så jeg får vel
hive meg rundt og få unna en del av dagens gjøremål.
Formen har ikke vært helt den beste i det siste, og naturlig nok er det
bloggen som må vike... Håper å komme sterkere tilbake:)

♥♥♥♥♥
Ikke lenge igjen til jul nå, nyt dagene!!

3 kommentarer:

Fjordlykke sa...

Å ja det er mye kos nå, og mere skal det bli! Juleferien min startet for 5 min siden. Deilig! Så fint i vinduet ditt!
Klem:)

Unknown sa...

Kjære Randi.
Fine stemningsbidler, og en heilt fantastisk blogg! God jul til deg og din familie. Klemmer til deg ♥

Bekka sa...

Så koselige bilder - rålekker lysestake!!
Ønsker deg og dine en riktig god jul :) Klem

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails