NOEN GLIMT FRA MIN VERDEN- PROSJEKTER, INTERIØR, FAMILIELIV OG EN GOD PORSJON HVERDAGSGALSKAP







torsdag, desember 22, 2011

Kvelden før kvelden før den "ordentlige" kvelden :)

Vi nærmer oss omsider avreise, julefreden er i ferd med å senke seg
og julenissen har vært på besøk og lagt noe i julestrømpa
til guttene i huset. Bilen er nesten ferdigpakket, og bare siste lille
rest gjenstår, før vi i morgen setter kursen mot vakre Nordfjord
og julefeiring hos mamma og pappa.
Til tross for at jeg har passert de tredve(pluss litt til..) og egentlig skulle kunne
kalles "voksen", er det noe som "skjer" med meg hvert år før jul.
Det er omtrent som om jeg er 5 år igjen, og tanken på å skulle feire jul
uten mamma og pappa, er helt utenkelig.
tusen takk mamma og pappa, for at vi får være sammen med
dere hver jul, og takk kjære, for at du godtar at jeg
innerst inne ikke er mere enn 5;)
Nå gleder jeg meg veldig til å få litt tid sammen med både mine kjære
foreldre, søsken, "svigersøsken", nieser og nevøer.
Ønsker dere som kikker innom en nydelig kveld;
"kvelden før kvelden før den "ordentlige" kvelden" :)

8 kommentarer:

Asbjørg sa...

Høres koselig ut å dra "hjem" til julefeiring,det gjorde jeg og min familie også i mange år før vi begynte å feire hjemme hos oss selv!Og nå er det våre barn og svigerbarn som kommer til oss,ingen barnebarn her enda.Riktig GOD JUL!

Marits Hverdagsgleder sa...

Kjempekoselig jul hos deg :) Heldig du som har mamma og pappa :)

Liker veldig godt det hjertet som ligger på bordet der, laget av bjørkekvister? Nydelig :)

Ha en riktig god jul i Nordfjord!

Beth-Alice sa...

Ååh, tante! Eg gleda meg sånn til dåkke kommer!!! :- )
GOD TUR :D

Melusine sa...

God Jul til deg,
ønsker deg en fin julefeiring sammen med familien!

Artig, forresten, at du har lignende utsikt som meg :)

Fra huset i svingen sa...

Er bare en liten tur innom for å ønske deg og dine en riktig god jul og et godt nytt år :-D

Juleklemmer Karianne

Hvite tulipaner sa...

God jul til deg og dine kjære Randi!
Nyt den fine tiden sammen!
Stor klem fra E

Monica sa...

Hei på deg.
Titter innom for å ønske deg og dine en fortsatt deilig jul.
Juleklem fra Monica

Martilie sa...

Tusen takk for varme ord og tanker da pappa gikk bort.. Det varmer!

Nydelige desemberbilder og flott stemning fra deg!

Nyt romjulsdagene og ha en super nyttårsfeirinG!

Klemmer fra Tove

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails