NOEN GLIMT FRA MIN VERDEN- PROSJEKTER, INTERIØR, FAMILIELIV OG EN GOD PORSJON HVERDAGSGALSKAP







torsdag, mars 25, 2010

Bad

Idag tenkte jeg at jeg skulle vise dere badet vårt i 1.etg


Da vi kjøpte huset var det egentlig ikke noe bad her. 
I 2. etg. var det badekar og vask (-toalett) og nede var det en knøttliten wc.

 Vi orket ikke engang tanken på å bruke noen av delene, så noe av det første vi gjorde, var å lage nytt bad. Først i 2.etg, og så i 1.etg våren-08.


Bildene idag er fra badet nede, badet oppe får jeg vise en annen dag:)

Min kjære i gang med flislegging

I dette rommet har vi eksperimentert litt med fliser i ulike størrelser; 30x60cm, 10x60cm og 10x10. Flisene på vegg heter Iridio Metalwood og er kjøpt på Nettflis. Lys beige farge med hvite og lysebrune striper, matt overflate, med et dryss av glitter som blir kjempefint i lyset.

Gulvflisene heter Bronzo Metalwood, er mørk brun med svarte striper. Også denne er matt i overflaten, og har det samme glitteret som veggflisene.
Navamuel, italiensk heltre-innredning
Hansgrohe Talis S servantbatterier
Takdusj fra Hansgrohe.
Vi har ennå ikke klart på bestemme oss/bli enige om hvilken dusj vi skal ha, så inntil videre får det lille badekaret til ungene stå. Til daglig bruker vi dusjen på badet oppe.

Toalett fra Geberit (dempefunksjonen på lokket er supert når man har små barn i huset)

Og så "steinene til mor" da:) Falt helt for disse flisene(klarer ikke å huske hva de heter, også de er kjøpt på Nettflis)da vi så de i butikken, så når far fikk viljen sin mht takdusjen, så måtte det jo bli steiner på badet(er veldig glad i steiner og skjell). Vanlige, hvite steiner som er nedstøpt i et eller annet plastisk materiale, "dette er steinene til mamma", pleier guttene å si:)


Ut mot gangen


Tusen takk for alle de koselige kommentarene som legges igjen til meg ♥
Veldig, veldig hyggelig, jeg setter stor pris på det:)

Ønsker dere alle en fin torsdag, og så er det bare å vente i spenning på hvem som må forlate Paradise Hotel i kveld;) Litt flaut å innrømme at jeg følger med på galskapen...
Men, uff, ja... :)

3 kommentarer:

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

For eit herleg og ekslusivt bad! Dokke har sånnt dusjhaud eg hadde lyst på, men aldri fekk :(
No har eg og sett Paradise Hotel..for første gong i år faktisk!:) Ifjor var eg hekta, so har prøvd å la vere i år:)

Klem

Fru Ruud sa...

Utrolig flott bad!!! Ser ut som et av disse de viser i bladene...sånne som jeg bare drømmer om! Heldig du er som har et så nydelig bad!!
Jeg følger også med på paradise. Har jobba to kvelder nå så jeg har gått glipp av to episoder.... Hvem måtte dra?
God natt!
Klem Annette

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Tar du ei utfordring frå meg? Eg er blitt utfordra frå ein anna blogg om å finne og fotografere 5 ting som er raude i gang, stove eller kjøkken. Så skal eg gje utfordringa vidare med ein anna farge? Eg helde på no :)
Er du med? ;)
Klem

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails