NOEN GLIMT FRA MIN VERDEN- PROSJEKTER, INTERIØR, FAMILIELIV OG EN GOD PORSJON HVERDAGSGALSKAP







onsdag, mars 24, 2010

Nye kunstverk ♥

Guttene produserer stadig ny påskepynt :)

Litt rastløse idag, venter på at alle prikke-likkene og koppe-loppene skal dra sin vei.
Istedet for å telle nye vannkopper som dukker opp, teller vi heller de som ser ut til å bli borte:)
Har vært ute og ordnet litt i hagen idag, så utrolig deilig å få vært litt ute etter 2 inne-dager.

Får svigers på kaffe seinere idag, huset er vasket og bolledeigen er satt.

Ha en strålende onsdag, snaaaart er det helg:)

post signature

5 kommentarer:

Jijji sa...

Så fin påskepynt dere har laget!
Gleder meg til snøen forsvinner her også, så jeg kan gjøre litt i hagen.
Ha en fortsatt fin kveld!

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Så flinke dokke er! Misunner deg nyvaska hus! Eg sitte fortsatt å psyka meg opp til å vaske mitt...blir nok ikkje ferdig idag nei, men alltids ein ny dag imorgen :P
Klem

Fru Ruud sa...

Så flinke dere har vært til å lage påskepynt da!! Sikkert fint å holde på med når en likevel må være inne... God bedring til de!!!
Så deilig det mnå være og holde på litt utendørs også, kjenner jeg klør i fingrene etter å ta fatt ute, mye som skulle blitt gjort etterhvert nå!!!!
Klem Annette

Fiolkransen sa...

Så koselig og flott påskepynt a:) Takk for hyggelig hilsen hos meg. Jeg skal undervise i helse- og sosialfag. Jeg er utdannet fotterapeut og apotektekniker fra før. Jeg går på høgskolen i Akershus, og er veldig fornøyd med valget
Ønsker deg en flott dag!
Klem fra Thea

Monica sa...

Så fin påskepynt Tobias og Christian! Dere er kjempeflinke! I morgen skal Elias og mamma også ha påskeverksted (skal kjøpe inn litt i dag på byturen vår). Vakse hus ja... dårlig sammvittighet kommer krypende kjenner jeg, men i dag har jeg tenkt å få gjort litt vasking mens lillemann sover!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails